Pienoismallit.net

Tupakka

Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Eki Vaari kirjoitti:
Jokin aika sitten kuulin radiosta että jokainen tupakoitsija kuolee jossainvaiheessa! Kauheaa!
Toimittajilla taas välähtäny. Kyllähän määkin kuolen jossain elämänvaihteessa vaikkein tupakoi…;D
Lopetin maanantaina tupakinpolton. On kyllä tehnyt mieli kiipeillä seinillä vaikka nikotiinipurkkaa jauhan joka tunti. Nyt on olo jo voiton puolella ja uskon, että tästä selvitään. Olo on kuin ihan eri ihmisellä kun myrkkyä ei keuhkoihin lyki. Sisäinen levottomuus on poissa!
Antti Pentikäinen kirjoitti:
Lopetin maanantaina tupakinpolton.
Nyt muistat laittaa ne päivittäiset tupakki rahat sinne mallirahastoon, niin menee loputkin kessuttelu himot.
Antti Pentikäinen kirjoitti:
Nyt on olo jo voiton puolella
Eikä ole:) :) Oon ollu vuodesta 2001 asti polttamatta ja vielä käy välillä mielessä, vaan ei ole savuakaan tullut vedettyä. Mutta tsemppiä vaan Antti !!
Voimii vaan tupakanpolton lopettaneille.Kunpa itekki sais lopetettuu;(
Sinällään tietenkin jos haluaa sen riippuvuuden vaihtaa toisentyyppiseen niin onnistuu vallan mainiosti sähkösavukkeellakin. Itse kokeilin kaikki sähkösavuketta lukuunottamatta, ennen kuin tajusin että nikotiini on se mun orjuuttajani. Mutta se mikä sopii yhdelle ei käy toiselle, että tässä valossa jokainen joka haluaa irtaantua tupakoinnista tehköön sen niin kuin itselle havaitsee parhaimmaksi ja silloin kun itse kokee sen oikeaksi. Hyvänä esimerkkin voin pitää isäpuolen isoisää joka lopetti sauhuttelun täytettyään 90, elinvuosia ei tullut kuin 6 lisää, mutta tupakointi ei muuten haitannut hänen elämäänsä.
Viimeksi muokattu 14.8.2016 14:37 +
  • Poistettu viestistä se osuus, joka liittyi samalla poistettuun spämmiviestiin. Tomi Mynttinen
Minä olen ollut 13 vuotta ilmaan tupakkia ja kaipaan vielä niitä yöllisiä tupakka hetkiä parvekkeella, varsinkin kun mallaili ja kävi välillä sauhuilla. Niin ja niitä pakkasyöitä ja tähtikirkkaita taivaita kaipaan joita tuijottelin kun yössä yksinäin sauhuttelin :) Olen harkinnut josko alkaisi uudestaan sauhuttelun ? :)
Minä yritin muutama vuosi sitten polttaa yhden tupakin, kun tuli kymmenen savutonta vuotta täyteen. Meinasi lähtä taju ja tuli niin etova olo, että yritykseksi jäi :)
Petri Manninen kirjoitti:
Minä yritin muutama vuosi sitten polttaa yhden tupakin, kun tuli kymmenen savutonta vuotta täyteen. Meinasi lähtä taju ja tuli niin etova olo, että yritykseksi jäi :)
Mulla myös taitaa olla kymmenisen vuotta lopettamisesta. Jos joku polttaa lähettyvillä, niin se tuoksuu ihan hyvälle, mutta ei saa aikaan halua poltella. Kokeilin silti yhden polttaa jokin aika sitten ja suuhun jäi niin paska maku etten toiste enää kokeile… ja päänsärky oli toinen seuraus.
Mie en ees voi kokeilla, niin vahva oli side tuohon tupakointiin että uskon narahtavani siihen heti kiini. Sitä paitsi on niin vapauttavaa kun ei tarvitse miettiä että missä vaiheessa pääsee nortille.