Pienoismallit.net

Mitä työn alla?

251/1:nen, Horch, He-111 loppusuoralla, Santa Maria laiva, purjeet laittamatta ja muutama figuri kasaus/maalaus vaiheessa
Se sama 251/10 Ausf C edelleen, valmistuu varmaan kyllä syksyn aikana. Seuraava projekti on sitten kyllä joku muu kuin päältä avoin puolitelavaunu..
Billingsin ST R.O.C.H, osittain kasattu ja maalattu.

Billingsin Hoga runko kiero en kasaa luultavastikkaan loppuun. Takka odottaa.

Billingsin bluenose II. Muutossa osat kadonneet jonnekkin. Runko kaapissa. Mastot, takilat, kaikki kansi palikat paketissa valmiina mutta paketti jossain.

Atresania latinan SanFrancisco II. Takilointi puolessa välissä, muuten valmis

Artesania latinan Amsterdam. Kesken.

Ostetaan lisää vapaa aikaa!!!!!!!!
Onhan niitä kesken vaikka kuinka paljon, mutta päällimmäisenä nyt ovat P-47 Thunderbolt sekä Westland Sea King, molemmat Revellin tuotantoa.
Muutama terrainjuttu WH 40K peliin on odotellut työkaluja sekä materiaaleja. Nyt ne on saatu. samoin dioraama 1/72 jossa shermann ja muutama sotilas. Huomenna toivottavasti taas pensseli heilahtaa.
jepjep..
Tossa jokunen tovi sitten mulla oli iso maalinpoisto urakka, maalit lähti kutakuinkin 10:stä 1/48 LeKosta, joten ne ovat paljon tai enemmän kesken. Tärkeimpänä tällä hetkellä Hasegawan Hurricane, josta pitäisi tulla Suomalainen, mahdollisesti HC-452 sotamaalauksessa ilman taktista numeroa. Muita silloin tällöin rakennettavia ovat Revellin(Hase) 1/48 Henschel HS-129 B-2, sekä Spit IX, Hasen JU-87 G-2, P-47 D Razorback ja Nakajima Ki-44-II. Ikävästi vain joutui murtamaan liimasaumat auki maalinpoiston yhteydessä, joten kitattavaa riittää. No, ehkäpä se siitä.

Lisäksi tässä kuussa on aloittamattomien hyllylle ilmaantunut 12 1/48 skaalan LeKo-mallia.
Revellin M-60 Patton 1:72 mittakaavassa. Pitäisi kai saada valmiiksi, kun on ollut kesken jo marraskuun 5. päivästä lähtien. Samoin Dragonin 1:72 mittakaavan Sdkfz 251 puolitelakin on ollut kesken jo kohta pari kuukautta.
Onneksi ei ole tuon enempää kesken tällähetkellä. Aina iskee se mallailuvimma ja sitten pitää saada uus malli, josta tulee koottua runko ja maalattua eka maalikerros ja sitten se kiinnostus taas loppuukin. Olen tässä nyt koetanut olla ostamatta yhtään mallia lisää ennenkuin entiset on kasattu. :D

Plus noin 60 warhammer figuuria pitäisi myöskin maalata. Syksystä asti olen noita maalaillut ja 20 olen pohjamaalin saanut sudittua. :D Menee varmaan taas ensi syksyyn noittenkin kanssa, että saa edes nuo 20 valmiiksi asti.
herby kirjoitti:
Ostetaan lisää vapaa aikaa!!!!!!!!
Jos tuota jostain saat ostettua, niin kerro minullekkin mistä sitä saa. ;D Ostetaan myös lisää mallailuinspiraatiota ja nettikatkoksia. :D
Viimeksi muokattu 24.7.2007 02:24
Aktiivisesti työn alla on tällähetkellä Dragonin T-34 1/72 dioraama www.pienoismallit.net/galleria/malli_601/ joka odottelee Kuivalaiselta tilattua siviilifiguuripakettia. Pöydällä on parhaillaan levällään Zvezdan 1/35 Gaz-AA jonka ympärille on tarkoitus myös rakennella pientä dioa. Revellin 1/72 Hurricane www.pienoismallit.net/galleria/malli_383/ odottelee uutta innostusta. Avaamattomia paketteja on myös alkanut kertyä kaappiin melkoinen nippu, joten tekemistä ei tule lähiaikoina puuttumaan. Kiinnostavimpia noista avaamattomista ovat MPM:n 1/72 Blenheim ja Zvezdan 1/35 BT-7. Molempien ympärille mielessä hahmottuu myös hämärästi dioraama-aihettakin.
Revellin 1/72 Leopard 2A5. Eipä ole parasta Revelliä tämä. Yksityiskohtia kyllä piisaa, mutta osien sopivuus tahtoo olla vähän niin ja näin. Lisäksi häiritsee teloissa olevat ejektorinastojen jäljet, vaikkei ne valmiista mallista tulekaan juuri näkymään.
Trumpeterin K5(E) Leopold, Tamiyan Abrams-tankki sekä vasta ostetut M3 Lee (Tamiya), T-34-76 vm. 1941 (Dragon) sekä Sd.Kfz 251/22 (AFV Club). En tosin usko, että aion monestakaan pistää kuvaa tulemaan, koska en pahemmin maalaile omia mallejani. Kokoamisen ilo on minulle se tärkein.