Pienoismallit.net

Mitä työn alla?

Nyt ei tarvitse laittaa enää kuin neljä keppiä siipien väliin (siellähän on vasta 16;) )
Paikot tehty, samoin viimiset pikku maalaukset (pakoputket, laskutelinekuilut, siipitykit ja noi ohjainpintojen punaiset varomerkinnät). Päällä Humbrolin kiiltävä akryylilakka. Huomenissa vuoden viimiset siirtokuvat.

Tervo Salminen kirjoitti:
Vuoden viimiset siirtokuvat.
Otin lainauksesta kuvan pois. Toivottavasti nyt ei tule minun nimiin mallisi;)

Mutta asiaan: olet edistynyt paljon nopeammin Mersusi kanssa kuin minä Caudronini kanssa. Hyvä ja hienoa. Itse ehtii vain ajoittan parantamaan omaa malliani.

Sinun mallisi edistyy hyvää vauhtia ja odottelenkin pian valmista tulosta.

Caudronini valmistuu, jos terveys suo, ehkä joskus alkuvuodesta, kaikkine virheineen.

Hyvää tulevaa mallailuvuotta 2021

Tamiyan KV-1.
Wanha Airfixin Kingfisher on saanut skrätsiä ohjaamosektorille ja paneeliurien kaiverrusta.
pitäisi aloittaa auton kasaus mutta puuttuu liima mikä liima on hyvää
Mika Neittaanmäki kirjoitti:
pitäisi aloittaa auton kasaus mutta puuttuu liima mikä liima on hyvää
Juurikin käytiin keskustelua aloittelijan välinehankinnoista ja liimoista. Kuten keskustelusta näkee, yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Jos nopeesti haluat liikkeelle, lähimmästä Prismasta/K-marketista löytynee Revellin neulaliima (johon näköjään noi pidempään harrastaneet ei koske kepilläkään). Muita joudut ostamaan joko alan nettimyyjiltä, taikka niistä muutamasta olemassaolevasta kivijalkaliikkeestä.
Meni Joulu ja vuodenvaihde enempi muualla kuin pienoismallihuoneessa, muksut perheineen oli etelästä koronaa karussa, eilen vasta rauhottui.

Tänään sai noita WW2 -koneita säistettyä, kuivumassa nyt molemmat. Mersun kanssa elettiin vaikeita hetkiä, kun alligaattoriklipsit pettivät, ja molemmat laskutelineet lensivät jonnekin mattohirviön pesän suulle. Meni varmaan tunti, ennenkuin löytyivät.

Ja maalinkuivumismalliksi piti ottaa tällainen urakka. Jossain netin syövereissä todettiin mieltä ylentävästi, että tämä malli ei ota sotavankeja. Katsotaan nyt, missä vaiheessa tulee niskalaukaus!

Series lll lantikka alkaa valmistua hiljaksiin,välipaloina tuunatuu jotain erinlaista auto maailmasta.