Pienoismallit.net

Mitä työn alla?

Fujimin 1/700 Nagato nytkähtelee pikkuhiljaa kohti valmistumista.

Tamiyan 1/48 FW 190 D-9 alkutekijöissään.
Turhan paljon on vettä virrannut Vantaassa ilman mitään valmista! Nyt kun mökkikausi on ohi, on näin talven kynnyksellä hyvä tuupata liikkeelle tällainen lämmittelyprojekti.

No niin,mallailu on aloitettu puhtaalta pöydältä.Paketti purettu ja liimailua tehty,maalaustakin jo hieman.Yhteen mallihyllyyn hankittu materiaalit,josko viikonloppuna tekaisis senkin kasaan ja seinälle.Ylimääräisiä malleista jääneitä osia ja muuta hilpettä kateltu kiertoon ja roskiin jouti paljon turhaa osarangan pätkää ja muita omituisen muotoisia käikäleitä,eipä noita ole enää koskaan tarvinnut.

F-104G:n siirtokuvien laitto meneillään. Kunhan nuo kaikki loputkin stencillit saan laitettua, niin sitten ruiskitaan vähän lakkaa suojaksi ennen säistämistä
Tähän malliin kokeilin ensimmäistä kertaa Vallejon metallivärejä (tähän asti olen pääsääntöisesti käyttänyt Tamiyaa). Pienien alkuhankaluuksien jälkeen sain ne toimimaan odotetusti ja olen kyllä ihan tyytyväinen noihin värisävyihin.
Aloittelin maalailun. Alle Ultimaten harmaa pohjamaali, omakonetunnusten keltaisen alle saman firman valkoinen.

Esivarjostuksia ruiskuteltu tänään. Taustalla Zvezdan 1/72 T-28 joka etenee samaan aikaan Tamiyan Doran kanssa

Muutaman vuoden kesken ollut MIG-25 rakentumassa. Saattaa valmistua.
Vallejon näkemys RLM65:stä.

Pore kirjoitti:
Muutaman vuoden kesken ollut MIG-25 rakentumassa. Saattaa valmistua.
Hyvältä näyttää. Oppimismielessä mielenkiintoista nähdä, miltä varjostukset näyttävät loppupeleissä. Ärjyn näköinen laite. Tuo kuvakulma avasi ainakin minulle, miksi neuvostoliittolaiset kutsuivat tätä konetta lempinimellä "Matkalaukku" (Tshemodan). Muotoilu on se verran kulmikasta.