Pienoismallit.net

Mitä työn alla?

Fortress I siipiä liimatessa kävi pieni takaisku, jo aikaisemmin oireillut sivuikkuna irtosi osittain käpistelyn aikana. Ei auttanut muuta kuin varovasti irrottaa kattoikkuna ja sitä kautta painella irronnut ikkuna paikoilleen ja lisätä nesteliimaa saumaan, Toivottavasti nyt kestää.

E-P
Loppuvuoteen rauhoittuminen alkanut hiljakseen isommilta puuhasteluilta.On jälleen aikaa ja mielenkiintoakin jo jonniverran mallailulle.Joten,tässäpä alku näpertelyä Shevrolet Lumina kilpurin parissa.
Jemmasta löytyi Tamiyan 1/48 Eemeli-mese. Aloitettu joskus kymmenisen vuotta sitten, josko tuon nyt sais loppuun.

Talvisota dioraamaa väännetään.
Fw189:n ohjaamosektori kaipasi hieman skrätsiä ennenkuin sinne voi laittaa ensimäistäkään fotoetsiä:

jospa tämän jälkeen niitäkin voisi ruveta asentamaan?
Fortresskin on saanut väriä pintaansa. Alapuolet on maalattu kahteen kertaan kuten myös rungon yläpinnat. Siivet on vielä maalaamatta, Rakentaminen on edennyt rauhallisesti ja siihenkin taitaa tulla tauko vuodenvaihteen ryhmärakentelun takia. Fortressin maalin ja liimankuivumis mallina olen nysvännyt Bilekin(Airfix) vanhaa Do-17 mallia.

E-P
Airfixin Gladiator yhtäaikaa Vuodenvaihteen mallin kanssa työn alla.
Airfixin Gladiator yhtäaikaa Vuodenvaihteen mallin kanssa työn alla.
No ni,johan alkaa jäleen löytyä aikaa ja mielenkiintoa mallailuunkin.Hieman poikkeavaa linjastani ,mutta mielenkiintoa lisää näpelöidä joitain erinlaisia malleja välillä.Tässäpä Hondan kilpuri aloituksessa.
Minä joudun nyt tyhjentämään mallailuhuoneen joululoman aikana täysin loppiaisen jälkeen tulevan remontin takia loppiaiseen mennessä. Mitään tulevaa ei ole siis tiedossa kuin vasta aikaisintaan tammikuussa. Jouluna olisi kiva mallailla, mutta minulla tämä aika menee nyt valitettavasti muuttopuuhiin.

Jos hengissä ollaan, niin päivittelen tietoja tammikuun puolella.

Toivotan toki kaikille rauhallista Joulua ja hienoja mallailuhetkiä!