Pienoismallit.net

Mitä työn alla?

No siinä se nyt sitten on. Kuva nyt ei itsessään ole erikoinen, kun tää nyt oli harjoittelua, että osaisin itse niitä tänne laittaa. Voin kertoa, että tällä hetkellä tajuan vielä vähemmän näistä kuvien lisäämisistä, mutta kiitos vaan Kalle ja Antti neuvoista ja kuvan lisäämisestä. Millä hemmetillä sää sen nyt tonne pystyit laittamaan.
Tämä nyt tietysti on täydellistä offtopicia, mutta oikealla asialla tässä ollaan. Taidan jatkaa harjoituksia huomenna.
Tuolta Linkki klikkasin auki kuvan Medium 800, sitten klikkasin oikealla hiirennapilla kuvan päältä ja valitsin valikosta Kopioi kuvan URL-osoite, kirjoitin viestin keskusteluun ja viestikentän yläpuolelta klikkasin kuvaketta Lisää kuva ja liitin kopioimani osoitteen.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Juhanan viimeisin yritys oli muuten hyvä, mutta siinäkin linkki osoittaa kuvapankin sivuun, ei itse kuvaan. Sivun vasemmassa laidassa on useita eri linkkivaihtoehtoja, jolla kuvan saa helposti näkymään.

Lisäksi kannattaa huomata, että viestejä voi muokata. Ei siis tarpeen lisätä uutta viestiä jokaista yritystä varten.
No nyt rupes lyyti kirjoittamaan. Kiitti Kalle ja Antille siitä, että tajusin lisätä ne ensin tänne PM-netin kuvapankkiin.
Dornier on saanut vähän väriä pintaansa. AIMS:in dekaalit ovat loistavia käytettävyydeltään, mutta rungon palkkiristi on turhan haalea valokuvaan verrattuna. Samoin maalauskaavio poikkeaa melko paljon valokuvasta.
Jak-3 muotoutumassa..
Ari Kahrola kirjoitti:
Dornier on saanut vähän väriä pintaansa. AIMS:in dekaalit ovat loistavia käytettävyydeltään, mutta rungon palkkiristi on turhan haalea valokuvaan verrattuna. Samoin maalauskaavio poikkeaa melko paljon valokuvasta.
Tämä on jotain todella kaunista. En malta odottaa lopullista toteutusta. Siis aivan oikeasti! Vaikka olen pensselimallari ja tuo näyttää ruiskutoteutukselta, niin oikeasti hienoa.
Sain juuri valmiiksi 2 kpl Eduardin 1:48 skaalan Polikarpov I-16 pikku diossa ja työn alla Revellin 1:50 skaalan Viikinkialus. Kuvia pitää ottaa vielä, kun saan "studion" pykättyä Kuvauskuntoon.

Tämmöinen työn alla. Hobby Bossin 1/48 "Villikissakala".
Viimeksi muokattu 3.1.2015 13:20

Työn alla Revellin viikinkialus.
Tuli Aloitettua Fury tykkitorni projekti.
Veljelle piti tehä, kun tykkää Wotin Furystä.
Sori huonoista kuvista, kamera on toisaalla käytössä;)
[img][/img]
[img][/img]