Pienoismallit.net

Mitä työn alla?

Eilen iski aivan järjetön "Jeeppi-kuume" ja nyt on työpöydällä 1/35 Tamiya M151A2 Ford Mutt. Työpöydältä tie vie todennäköisesti Vietnamiin.

Dragonin Pz IV A:ta aloittelen. järkyttävä määrä osia ja mukana kolme valurankaa joist käytetään vain muutama osa. On mun mielestä liiottelua että vetopyörä koostuu seitsämästä osasta (tai vaihtoehtoiseti voi vielä lisätä 24 pulttia) no johonkin huolto dioraamaan tietysti kiva että kaikki osat erillään
Trumpeter 1/72 Su-27 early flanker, tarkoitus olisi kokeilla myös akan maaleja siihen.
Pienen mietintätauon jälkeen uudestaan käynnistetty projekti, Dragonin Elefant…

Tero Raitanen kirjoitti:
Dragonin Pz IV A:ta aloittelen. järkyttävä määrä osia ja mukana kolme valurankaa joist käytetään vain muutama osa. On mun mielestä liiottelua että vetopyörä koostuu seitsämästä osasta (tai vaihtoehtoiseti voi vielä lisätä 24 pulttia) no johonkin huolto dioraamaan tietysti kiva että kaikki osat erillään
Johtopyörä tulee kahtena versiona: kasattava tai yhtenä osana olevana. Vaikka sarjan luvattiin sisältävän takalokareiden heijastimet, niin niitä en omasta sarjasta löytänyt. Silmiinpistävää, että kaikki maalausohjeiden vaunut ovat 2-väricamossa.
Viimeksi muokattu 29.3.2013 23:26
Välipalamalliksi valikoitunut Tamiyan 1/48 Wirbelwind on nyt maalausvalmis. Mä en vaan jaksa käsittää tätä Tamiyan uudempien mallien simppeliä rakennetta ja osien loistavaa yhteensopivuutta, kun oikein yrittäisi niin menisi varmaan päivässä nippuun!

Otso Valkeeniemi kirjoitti:
Välipalamalliksi valikoitunut Tamiyan 1/48 Wirbelwind on nyt maalausvalmis. Mä en vaan jaksa käsittää tätä Tamiyan uudempien mallien simppeliä rakennetta ja osien loistavaa yhteensopivuutta, kun oikein yrittäisi niin menisi varmaan päivässä nippuun!
Ite tein ton wirbelwindin viimeks. Ja tuli sit hommattua tuo tamiyan 1/48 tiger I early, joka tui tiistaina postiin. Ei menny kun yks iltapäivä ja oli valmis pohjamaalattavaks, mitä se tuossa hyllys nyt odottaa. Menee kyl tosi siististi kasaan. Tikruista tulossa muuten ens kuussa late 1/48 tamiyalta.

Nyt tässä hypistelen revellin junkers 88a-4 valurankoja käsissä ja suomitunnuksia kuivalaiselta. Malttais nyt vaan pitää ton liimaburnukan kiinni. Varsinkin kun Sd.Kfz. 232 on kans maalattuna tos odottaan viimeistelyä…
Laivaston Phantomin siirryttyä valmiiden joukkoon sai työpöydällä vuoron Revellin C-17 Globemaster III. Kuljetuskonetta en olekaan ennen väkertänyt.
1/16 Hobby Boss Tiger 1.
Kauhia määrä pyöriä :)

Games Workshopin Nurgle chaos lord on melkein valmis, enää ruostetta ja iholle lisää valo/varjokohtia…