Pienoismallit.net

Ketutusketju

jos jouluna ei oo lunta, niin on kyllä tylsä joulu
Niinpä tyhmää mustajoulu… ja vaihdoin nimimerkkiä niin kaikki mallien kuvat hävis eilen..
Timo Räsänen kirjoitti:
ja vaihdoin nimimerkkiä niin kaikki mallien kuvat hävis eilen..
Ei ole edes teoriassa mahdollista, että nimimerkin vaihtaminen vaikuttaisi millään tavalla lisättyihin kuviin. Halusin vain oikaista tämän tiedon, ettei kukaan luule, että noin voisi oikeasti tapahtua.

Kyse on ilmeisesti toisesta käyttäjätunnuksestasi, nimellä Tröäösö? Tuohon liitetyt kuvat olet nähtävästi itse poistanut. Noilla molemmilla nimimerkeillä oli vielä eilen ihan samoja kuvia lisättynä, kummankaan tunnukset kuvat eivät olleet ainakaan itsestään kadonneet minnekään.

Tuo mallien "kuvien häviäminen" kuulostaa kyllä Internet Explorerissa joskus ilmenevistä välimuistisekoiluista. Ethän sattumalta käytä ko. selainta?

Joka tapauksessa, aina kun palvelussa törmää odottamattomiin ongelmiin, on oikea menettelytapa se, että ottaa yhteyttä minuun. Autan kyllä mielelläni. Sillä jos on oikeasti jotain ongelmia, niiden tutkiminen on mahdollista vielä ennenkuin käyttäjä käy itse "korjaamaan" tilannetta. Sen jälkeen homma voikin mennä hankalammaksi.
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Timo Räsänen kirjoitti:
ja vaihdoin nimimerkkiä niin kaikki mallien kuvat hävis eilen..
Ei ole edes teoriassa mahdollista, että nimimerkin vaihtaminen vaikuttaisi millään tavalla lisättyihin kuviin. Halusin vain oikaista tämän tiedon, ettei kukaan luule, että noin voisi oikeasti tapahtua.

Kyse on ilmeisesti toisesta käyttäjätunnuksestasi, nimellä Tröäösö? Tuohon liitetyt kuvat olet nähtävästi itse poistanut. Noilla molemmilla nimimerkeillä oli vielä eilen ihan samoja kuvia lisättynä, kummankaan tunnukset kuvat eivät olleet ainakaan itsestään kadonneet minnekään.

Tuo mallien "kuvien häviäminen" kuulostaa kyllä Internet Explorerissa joskus ilmenevistä välimuistisekoiluista. Ethän sattumalta käytä ko. selainta?

Joka tapauksessa, aina kun palvelussa törmää odottamattomiin ongelmiin, on oikea menettelytapa se, että ottaa yhteyttä minuun. Autan kyllä mielelläni. Sillä jos on oikeasti jotain ongelmia, niiden tutkiminen on mahdollista vielä ennenkuin käyttäjä käy itse "korjaamaan" tilannetta. Sen jälkeen homma voikin mennä hankalammaksi.
pääsin käsiksi tähän profiliin.. mistä täälä voi poistaa ees tunnusta? koitin poistaa eilistä tekemääni profilia niin vaihoin vaan nimimerkin ja poistiin kuvat..
Timo Räsänen kirjoitti:
…mistä täälä voi poistaa ees tunnusta? koitin poistaa eilistä tekemääni profilia niin vaihoin vaan nimimerkin ja poistiin kuvat..
Tuo tunnuksen poistaminen ei taida olla kovin järkevää/helppoa/mahdollista toteuttaa. Moderaattorin hommia. Maalaisjärjellä ajateltuna vähän sama juttu kuin yrittäisit kirjoittaa format C: Windowsin komentokehotteessa… Harvalla foorumilla on tullut vastaan, että käyttäjä itse pystyisi poistamaan oman profiilinsa.

Mutua, mutua…
Vähän kahden vaiheilla oisko tämä nyt kuulunut tuonne "iloisten asioiden ketjuun", vai tänne. Ehkä tässä vaiheessa vielä tänne. Kävin tuossa hankkimassa pienen tauon mallailuun. Seuraava kuukausi taitaa mennä juostessa, seuraava mahdollinen työpaikka kun on aika tasan 2600 metrin päässä…
Joku paikallinen pöpö iski ja nyt pitää vaan lepäillä. Elokuvia riittää joten eiköhän tämä tästä :)
Lisää kivaa. Päätin kaupasta hakea limpparia leffaseuraksi, mutta kuinkas sattuikaan auto piti liikaa kaupan parkkiksesta ja sienne se jäi. Onneksi on kavereita joilla on toimiva auto ja pääsin takaisin kotiin.
oon kipee.. tuntuu että koko maailma keikkuu kun kävelen ja makaan..
Elikkäs mua niinq ketuttaa semmonen asia että ku ei niinku viitsitä ees yrittää kirjottaa järkeviä lauseita eli niinku semmosia että niissä ois oikeita sanoja ja välimerkkejä elikkäs että ku niinku kirjotetaan semmosia viestejä missä ei ole lauserakennetakaan ja sittten niihin on tungettu niinku kaikkia tilkesanoja elikkä esim semmosia niinku eli ja että ja elikkäs ja sitten ei viitsitä edes lukea niitä viestejä läpi ja katsoa että onko niissä kirotusvihreitä