Pienoismallit.net

Ketutusketju

^Tuo sääntö ei kiellä tekemästä uutta kansiota mallille, jos on entisen kansion poistanut.
Samasta mallista ei saa olla useampaa kansiota yhtä aikaa, koska sillä kierrettäisiin levytilarajoitusta. Tosin sitä kierretään muutenkin esim. niin, että rajoituksen ylittäviä kuvia laitetaan kuvapankkiin.
Pekka Muikku kirjoitti:
^Tuo sääntö ei kiellä tekemästä uutta kansiota mallille, jos on entisen kansion poistanut.
Samasta mallista ei saa olla useampaa kansiota yhtä aikaa, koska sillä kierrettäisiin levytilarajoitusta. Tosin sitä kierretään muutenkin esim. niin, että rajoituksen ylittäviä kuvia laitetaan kuvapankkiin.
Kuvapankki on mun mielestä sillain hyvä, että sinne voi laittaa "mitä kuvia vaan", onhan silläkin oma levytila rajoitus.
Onhan tästä aiheesta muistaakseni ollut aikaisemminkin keskustelua. Kyllä täällä varmaan jokaisella jolla on useampi malli galleriassa, on omasta mielestä kaltoin tähditettyjä malleja.
Jos noita alkaa jengi uudestaa arvioituttamaan niin sehän syö aikaa etusivulle tulevilta uusilta malleilta.

Tuosta säännöstä. Kyllä minä tuo tulkitsen sillain ettei samaa mallia saisi uudelleen laittaa ja niin tuo sääntö, keskusteluissa tästä aiheesta on muistini mukaan aikaisemminkin tulkittu.
Tuskin tuota juuri kukaan haluaisikaan, että pyöritellään tuossa etusivulla samoja malleja ja uudet hukkuisi sinne sekaan..
Nii joo, alkaahan tääkin jo kohta ketuttaa, taas samaa vääntöä 8) Kun kuitenkin herrat Muikku Ja Rantanen ovat todennäköisesti samaa mieltä kanssani.
Kantri kirjoitti:
Kun kuitenkin herrat Muikku Ja Rantanen ovat todennäköisesti samaa mieltä kanssani.
En oo… :D
Kantri kirjoitti:
Kuvapankki on mun mielestä sillain hyvä, että sinne voi laittaa "mitä kuvia vaan", onhan silläkin oma levytila rajoitus.
Ei nyt ihan noinkaan.

Ohjeista:
"Kuvapankki on tarkoitettu sellaisille sivuston aihepiiriin liittyville satunnaisille kuville, joita varten ei ole tarvetta luoda omaa kansiota Galleriaan, mutta joita haluat liittää esimerkiksi sivuston keskustelualueella kirjoittamiisi viesteihin."

Tuo tarkoittaa mm. sitä, ettei se ole tarkoitettu Gallerian kansioiden "jatkoksi" ja kannattaa huomioida myös maininta sivuston aihepiiriin kuulumisesta.
^ Juu,juu, sempä takia mulla oli nuo lainausmerkit tuossa ("mitä kuvia vaan").
Pää,pää, hyvää pääsiäistä sinnekkin 8)
Kantri on kyllä oikeassa. On huomattu, että kun vanhat mallit pistää uudestaan, niin pisteet nousee. Johtunee siitä että tähtiä annetaan nykyään löysäkätisemmin kuin ennen.
Pisteyttäjiäkin on enemmän, kun PMnetin käyttäjämäärä koko ajan kasvaa.
Vilungiltahan tuo haiskahtaa. Eri juttu tietysti jos mallia on paranneltu enemmän kuin meikkaamalla.
Avaudunpa minäkin edellistä kevyemmällä aiheella. Eli puhutaanpa pelkästä ilmasta:

Tällainen loota tarttui lauantaina mukaani kun hölmöyksissäni erehdyin hehtaarihalliin saadakseni pyhien vaatiman ravinnon ja muut tarvikkeet.
Miten on mahdollista että 1970- luvulla lontoolainen Gwyneth tai Sarah tai mikä olikaan osasi pakata samat muovit noin pieneen lootaan. Nyt kiinalainen (?) neitokainen tarvitsee 3,5 kertaa isomman. Siis laatikon. Minä kun olen luullut että marketit kyttäävät hyllymetriensä tuottoa hyvinkin tarkasti.

Tällainen Pääsiäisen kärsimysnäytelmä täällä;-)
Oskari Balk kirjoitti:
Tällainen loota tarttui lauantaina mukaani kun hölmöyksissäni erehdyin hehtaarihalliin saadakseni pyhien vaatiman ravinnon ja muut tarvikkeet.
Miten on mahdollista että 1970- luvulla lontoolainen Gwyneth tai Sarah tai mikä olikaan osasi pakata samat muovit noin pieneen lootaan. Nyt kiinalainen (?) neitokainen tarvitsee 3,5 kertaa isomman. Siis laatikon. Minä kun olen luullut että marketit kyttäävät hyllymetriensä tuottoa hyvinkin tarkasti.
Eli homma toimi ja malli meni kaupaksi. Huomasit lootan jopa isosta hehtaarihallista. ;)
Helposti voi tulla tietämättömälle tunne, että saa enemmän samalla rahalla. Itse hommasin juuri pari Airfixin uutta 1/72 Sea Harrieria ja ne täyttivät laatikot aika tarkkaan.
Oskari Balk kirjoitti:
Miten on mahdollista että 1970- luvulla lontoolainen Gwyneth tai Sarah tai mikä olikaan osasi pakata samat muovit noin pieneen lootaan. Nyt kiinalainen (?) neitokainen tarvitsee 3,5 kertaa isomman.
Kiinalainen on se osaaja; isompi myy. Pikaisellakin vilkaisulla näkee kuvasta, kumpi pakkausmuoto houkuttelee asiakasta enemmän.