Pienoismallit.net

Ketutusketju

Ei ne siellä sellaisia ainakaan minulta kysynyt. No kerro kuinka kävi…
Meneppä ajelemaan yhdistelmä korttia… Tulee asiaa kaikenmailman pakokaasupäästöjen partikkeleista, akseli/teli/kytkentä massoista, ilma kytkennöistä… Kamalasti kaikkea millä ei mitään tee, mutta mitkä pitää tietää. tosin ne onneksi voi unohtaakkin…
Niinhän siinä kävi, että meikäläisen tunnukset oli Älypäästä pöllittyjen listalla. Onneksi ne ei ollut muualla käytössä.
Norovirusta 4 päivää putkeen:S Tää syö jo miästä.
Kuka onneton keleen tanan lampipolyyppi, ektoplasma, turskauksen turjake, vinkuintiaani, kema-aivoke ja epäkelvotuksen peräpukama on kehittänyt Humbrolin ja Revellin lasisten ohennepurkkien kansisydeemit? Siis tämä onneton "turvakorkki", jota pitää painaa voimakkaasti alaspäin samalla kun sitä yrittää vääntää auki. Ei riitä minun aivoni eikä hauikseni tämän toimenpiteen suorittamiseen. Kyllähän ne aina välillä kauhealla tsägällä onnistuu punnertamaan jopa auki, mutta usein sitten taas ei onnistu.
Ja vaimo taas nauraa selän takana, että "onpas rentouttava harrastus".

Tukehtukoot korkkeihinsa - minä poraan kohta korkista läpi!
Raimo Leino kirjoitti:
minä poraan kohta korkista läpi!
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Sitten joudut kohta ostaa lisää niitä kun aineet haihtuu… ;P
Itse olen kyllästynyt näiden ohennepurkkien kannen sisäpuoliseen tiivisteeseen joka aina avatessa putoilee sinne sun tänne.
Missä ihmeessä menee dioraman ja mallin ero? Miksi vingutaan hyvään malliin figua, tai katukivetystä?
"Figu tois eloa…" Paskat… Eihän esimerkiksi Parolassa ole tankeissa "figuja" ihmisille töllistettäväksi…
^Tero, Tero… olet asian ytimessä. "Malli kaipaa figua" tai "malli suorastaan huutaa alustaa" tarkoittavat minun silmissäni sitä, että kyseinen kommentoija niitä kaipaa ja huutaa, ei suinkaan malli. :)
Tero Lammimetsä kirjoitti:
"Figu tois eloa…" Paskat… Eihän esimerkiksi Parolassa ole tankeissa "figuja" ihmisille töllistettäväksi…
Parola nyt on mallarin kannalta erittäin huono vertailukohta. Kyseisen mestan panssarivaunut on säistetty niin kökösti, että yksikään niistä ei saisi edes puolta tähteä arvostelussa. Varsinkin vaunujen telaketjut on maalattu vain "vähän sinne päin" - ne eivät näytä ollenkaan aidoilta pienoismallien teloilta.

;-)