Pienoismallit.net

Ketutusketju

Valitettavasti käsittääkseni arvostelutaito ei välttämättä kulje käsi kädessä muun mallailutoiminnan kanssa. Ja onhan täällä ollut muistaakseni näitä kokeneempia mallareita, jotka ehdottomasti haluavat arvostella junnuja eri skaalalla kuin muita yms. En myöskään halua, että arvosteluoikeus sidottaisiin millään tavalla julkaistuihin malleihin.
En näe yksittäistapauksia lukuun ottamatta nykyisessä menetelmässä puutteita, joten turha sitä kai on lähteä korjaamaan.
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Kyseinen käyttäjä sai vaivanpalkaksi arviointioikeuden menetyksen sekä kuukauden käytöneston palveluun. Tuollainen on nimittäin niin ala-arvoista käyttäytymistä, että sellaiseen on täällä nollatoleranssi.

Oli ilmeisesti kuvitellut, että katsoisin läpi sormien kun oli antanut minun mallilleni kuitenkin viisi tähteä.
Tuolla logiikallahan tällaiset tyypit taitavat luulla asioista selviävänsä. Hyvä Tomi!
Mukavaa kun Tomi viitsi tähän asiaan Puuttua. Kiitosta vaan! Kiva myös kun muutkin jaksoivat asiaan ottaa kantaa.
Sen verran kunnioitan sivuston sääntöjä ;)
Aloitan uuden keskustelun… : ;)
Mitäs ny ku mä nöin tual kauoas jonku malli ni teki mieli rakentaani saisk jotain jeesii kly en niit oo tehny mut dioooramaa pitäs saada tehdyks ni mites ne puut.
^ Rengaista…

Elikkäs… mä otsin tos viimeviikol revelinmustagin sitymarketist makso kait 23 egee vähäsiisti nii mist siihe sais nniinko jotain renkait tai sellasii pyöreit jutui onks jotia neti sivui mist niit tulee jaonks vaigee tilaa ko mäen ajksa ite lukee tai niinko ees yrittää jossielä ois jotai ohjeit . nii ja mistä tuuninkit elikäs spoikkaa jamuta sellast siistii ?!?!?! ja milä se muUute niinku malataa pitääks olla jotai limaa kans ku liataa niit osii yhtee
KOMMENTOIKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;)
Tero Lammimetsä kirjoitti:
KOMMENTOIKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;)
0,5 :)
siis täh mixtebamlaatte tääl jotsmaleista ekö täm ookapitsinypytys kurisi ja meikkävsköpsklla miks pötö o iha punane men bänkgsis tytö kveri kassa mä tatan södä ipksi pari revel airfix rekanupi laiva
Nähdäkseni tämä on kuitenkin ketutusketju, ei pelleilyketju.
Kyllä pelleilylle pitäisi olla oma ketju, ketuttaa tuommoinen pelleily ketutus ketjussa,nih.