Pienoismallit.net

Ketutusketju

Antti Pentikäinen kirjoitti:
Toinen kierros tupakkalakkoa.4. päivä menos ja hermot kireellä.
Tsemppiä. En viitsi edes kehottaa että nauti muutama olut hermopaineeseen… :)
Itse en polta (no sehän on selvä) mutta onnittelin tuossa juuri erästä -95 syntynyttä kaveria joka oli pysynyt erossa 2kk, eräs toinen vetelee edelleen askin päivässä. Sääliksi käy… No onnea vain!
Liima loppu pahimpaan mahdolliseen aikaan, eli juuri silloin kun on aikaa ja motivaatiota tehdä malleja:) Nooh ei auta muu kuin uhrautua ja lähteä huomenissa ostamaan lisää, kun malli onnistui edistymään niin ripeästi.
Täytyypä lähteä kiskaisemaan aamusauhut, kahvin päälle.No joo tsemppiä vaan sullekki itellä ei onnistu lakottelu:(
Lopetin itse polttamisen 17 vuotta sitten ja tiukkaahan se tekee. Tuohon hermojen kiristelyyn paras lääke oli juosta täysillä 8 km lenkki. Ei mitään airobista liikuntaa, vaan sellaista revitystä, että on kotona suihkussa niin sippi, että ei yksinkertaisesti jaksa edes vituttaa.
Matti Pulkkinen kirjoitti:
Tuohon hermojen kiristelyyn paras lääke oli juosta täysillä 8 km lenkki. Ei mitään airobista liikuntaa, vaan sellaista revitystä, että on kotona suihkussa niin sippi, että ei yksinkertaisesti jaksa edes vituttaa.
Ihan varmasti hyvä keino. Ei välttämättä juokseminen, eikä nimenomaan 8km, mutta yleisesti joku tekeminen, missä saa ajatukset totaalisesti nollattua.
^Paljon on myös kiinni korvien välistä. Jos lähtee hommaan sillä asenteella, ettei tämä kyllä onnistu, niin todennäköisesti ei onnistukaan tai ainakin on vaikeaa. Jokainen pystyisi lopettamaan, jos olisi PAKKO lopettaa.
Terv. nimim. 20 vuotta aikoinaan tupakoinut.
Tuli sitten oltua vuorokausi "lapsenlikkana" fretille. Siis valvoin erään tuttavan asunnossa fretin edesottamuksia vuorokauden ajan. Ei ollut ollenkaan kivaa - varsinkaan yöllä, kun itse yritin nukkua. Nimittäin tämä kärpän nopeudella liikkuva otus oli koko yön aivan uskomattoman aktiivinen. Tämä kyseinen kaveri on öbaut kissan kokoinen ja näyttää siis lähinnä kärpältä. Illemmalla telkkaria katsellessani se kyllä oli "kuin ihmisen mieli" ja pyrki hissukseen asettumaan "kissamaisesti" syliini nukkumaan. MUTTA, sitten kun minä menin nukkumaan, alkoi fretin Show. Ensin se syöksähteli naamalleni ja pyrki järsimään korvanlehtiäni - sen jälkeen se meni peiton alle kuin torbeedo putkeen ja eteni reittäni pitkin jalkoväliäni kohden - ei jumaliste, joku roti nyt sentään. Minulla siis oli vain lyhyet kalsarit ylläni ja niimpä vetäisin jalkaani pitkäpunttiset verkkarit. Onnistuin sitten ihan nukahtamaankin - kunnes heräsin siihen, että fretti etenee vaudilla siellä verkkarin puntissa taas kerran muniani kohti. Vedin paniikissa housut kinntuihini - ja fretti nappasi terävillä hampaillaan käteeni kiinni. Ei hyvä.
Lopulta kyllästyin tuon otuksen öiseen pelleilyyn (se esim. yön aikana keräsi kylppäristä yhteen isoon kekoon kaikki talon emännän pyykkikoriin pesukonetta odottamaan laitetut sukat) ja niinpä sulkeuduin makuuhuoneeseen mihin tuo otus ei päässyt sisään.
Rasittava olio.
Viimeksi muokattu 5.12.2009 21:07
Innostuin tässä sotkemaan tuon cometin uusiksi niin eiköhän MIGin filtterit ollu jo pöydillä…
Viime yönä nukuin rauhaisaa duunarin unta.Kello.00,30 iski hammaspeikko poskihampaan lohkolle koko rintaman leveydeltä.Heräsin ja koitin vastaiskua buranalla, ylivoima liian suuri yön taisteltuani rauha palasi hampaalleni klo 04.30 heräsin ja aamupäivä paljasti torjuntataistelun ankaruuden tyhjä burana pakka pöydällä.Peilistä katsoi vastaani poski turvoksissa ja naamakalpeana vastaani kasvot joita en heti tunnistanut omakseni, soitto pelkäämääni hammaslääkäriin ja töihin josta sain vapaapäivän.Nyt pelottaapi ja vit…aapi ankarasti:(