Pienoismallit.net

Ketutusketju

Samuli Suonenvirta kirjoitti:
Nyt ketuttaa. Tämä on viimeinen päivä, kun asun maalla. Kun tulee se perkeleen kuntaliitos ja minusta tulee virallisesti jokin samperin kaupunkilainen…

Sori voimasanoista, mutta ketuttaa…
Samuli,silloin kun minusta tuli kuntaliitoksen myötä kaupunkilainen niin homma ei näkynyt missään.Ainoastaan kunnan byrokratiakoneisto kaksinkertaistui.
Kylämme ainut kirjelaatikko poistettiin,kauppa-auto on lopettanut ja lähimmälle bussipysäkille on 7km matkaa…
Big city life.Tosin huolestuttavana merkkinä urbanisoitumisesta on kylällä eräs viime uutena vuotena palanut saunarakennus.Vieläkin siivoamattoman palojätteen keskeltä törröttää komeasti savupiippu johon on ilmestynyt graffiti joka julistaa !!!GHETTO!!! 8) 8) 8)

PAHAT Gangstat liikkuu kylänraitilla…

Viimeksi muokattu 31.12.2008 15:14
Todella kova tuuli täällä. Enpä tiedä voiko raketteja ampua :(..
Ja pitää vaan ootta millon sähköt menee ja kone pimahtaa…
Ei oo kunnon paikkaa missä voi mallata ja missä ylipäätään säilyttää malleja. PRKL ottaa päähän. AAGH!! Ja sitten jotkut älykääpiöt jotka vaan sanoo ''toi kerää leluja, hihii''. ETTÄ KYRSII!!!…anteeksi voimasanoistani, mutta nyt tuli se sentään sanottua
Joku tulevaisuuden toivo oli sitten päättänyt räjäyttää meidän postilaatikon päreiksi. Meikäläisen nuoruudessa räjäyteltiin vain OMIA pienoismalleja.
Teemu Siltanen kirjoitti:
Joku tulevaisuuden toivo oli sitten päättänyt räjäyttää meidän postilaatikon päreiksi.
Eivät vain kakkineet sinne? =D

No ei, nyt ketuttaa se, kun tilasin kesällä ennakkotilauksena Emodellista Airfix:n uuden 1:24 supermarine spitfiren. Siis se ilmestyi jo marraskuussa, mutta he eivät ole vieläkään saaneet hommattua mallia ja lähetettyä minulle. Kysäisin sähköpostiviestillä sieltä asiasta ja sieltä tuli vastaus jossa luki:
Lainaus:
Due out after Christmas
Siis tarkoittaako tuo, että he lähettävät sen joulun jälkeen tjms.??? Me speak veri bad enklish. =)
Ensi kosketus akryyli väreihin, ja tietysti pieleen. Niinkuin olisi rasvaa pinnassa, vaikka olin pessyt kaikki huolella??? Täytyy kai testata kunnon rasvanpoisto ainetta.
Petri Huhtala kirjoitti:
Ensi kosketus akryyli väreihin, ja tietysti pieleen. Niinkuin olisi rasvaa pinnassa, vaikka olin pessyt kaikki huolella??? Täytyy kai testata kunnon rasvanpoisto ainetta.
Ei rasvanpoistoa, vaan todella pieni tippa astianpesuainetta (esim. Fairy) maalin sekaan. Ongelmana siis pintajännitys, näin epäilee hän.
Oli vähän kylmä ilma kun lähdin töistä,pelkäsin jo että Skoda ei lähde käymään mutta hyvin se starttasi vaan ei ehtinyt kunnolla lämmetä vajaan 10 km matkan aikana.
Itellä sammu simu tänään ilman syytä… Meni seki 100h rikki lento perselleen suoraan sanotusti. Lisäksi en omista sormiporaa joka olisi tarpeen friukkareita availlessa.
Petri Huhtala kirjoitti:
Pohjamaalasitko mallin?