Pienoismallit.net

Ketutusketju

Raimolle pahoittelut minunkin puolestani. Sotaveteraanin hautakiven häpäisy on jotain niin sairasta ja kuvottavaa että… Ilmeisesti joku hoppari-kuteinen liimanhaistelija joka ei itse ole käynyt / tule käymään armeijaa koska " ei hermot kestä" tai "vakaumus estää". Yksi merkki yleisestä moraalin rappeutumisesta maassamme.
^^ ei kai nykyään tarvii sanoa muut syytä siihen että ei mene armeijaan kun että ei huvita. Niin see vaan on surkeeta kun armeijakin alkaa pehmoilemaan alokkaiden kanssa.
Mig-15:sta maalaus meni jo toisen kerran persiilleen, jokohan tuo jo kolmannella kerralla onnistuisi?
Olli Leinonen kirjoitti:
Mig-15:sta maalaus meni jo toisen kerran persiilleen, jokohan tuo jo kolmannella kerralla onnistuisi?
No, eikö kolmas kerta aina toden näkee?
Kaaduin pyörällä---> Sormi vääntyneenä ja paketissa, sekä polvi aivan verimössössä.

Tuli taas osoitettua sen hiekoitussoran vaarallisuus…
Lauri Kekkonen kirjoitti:
Soon tosiaan vaarallista. 20 vuotta sitten lensin pyörällä nurin ja tietty kasvot edellä asfalttiin. Oli jo kevät ja talven hiekoitushiekat vielä tiellä. Eipä siinä pahemmin käynyt, mitä nyt etuhampaat tuli hiukan alahuulein alapuolelta läpi ja otsaan haava, josta on kiva arpi muistona. Niin no aivotärähdykseltähän ei voinut välttyä.

Ja sitten itse asiaakin. Mikä V**** siinä on ettei Kelan työntekijät ymmärrä suomenkieltä, vaan kaikki pitää vääntää rautalangasta. He ovat nyt sekoilleet ja eivät osaa sanoa minkä takia tai mstä tämä sekoilu johtuu, mutta minä siinä nyt sit taas kärsin. P****le!
Viimeksi muokattu 8.12.2008 17:08
Lauri Kekkonen kirjoitti:
Tuttu tilanne. Viimeksi kävi näin kun tuli kovassa vauhdissa käännyttyä. Vielä vaarallisempaa on syksyn lehdet. Yksi mäki kaupungissa oli syksynä aivan märkin lehtien peitossa. Takajarru pohjassa alas asti, vielä kun on vilkas risteys alhaalla. Etujarrun avustuksen kanssa ei pahempaa sattunut, viittä vaille oli kuitenkin.
Eiks tuonne galleriaan vois pistää kuvia oikeista malleista, eikä kaikesta rojusta, joista on tehty tunnissa ns. malleja?
Lujuusopin elementtimenetelmän koe persiilleen. Läpi menee mutta tavoitteet olivat korkealla. Voi v****u. V*****aa niin v***sti!!!

>:(
Aamulla kouluun. Sieltä soittotunnille ja sieltä kotiin. Kotona n 30 min. ja sitten takaisin bussiin suuntana toinen soittotunti. Sitten kurssimuotoiseen bändiin. Sitten vihdoin klo. 20 kotiin tekemään musiikin kaanonia, tekemään läksyjä ja lukemaan englannin sanakokeisiin. Viimeistään kymmeneltä pitäisi vielä ehtiä nukkumaankin, jottei järki lähde päästä ja jotta huomenna jaksaisi lähes samanlaisen rumban. Ja kun ei aurinkoakaan ole sateelta nähnyt viikkoihin. Ja mitä minä vielä tännekin kirjoittelen…

SE ON LOMAN PAIKKA JO!!!!