Pienoismallit.net

Ketutusketju

Kristian Koskela kirjoitti:
Täällä on 51 käyttäjää paikalla, mutta kukaan ei ole 30 min sanonut mitään. Miksi te teette tämän minulle? Jätättekö te koneenne yöksi päälle? Senkin Warettajat..
Hanki elämä … ja tähän perään toki ;-)

Tällä hetkellä minua ketuttaa se, että eilen jouduin sattuneesta syystä viettämään ensimmäisen "Kauden Pikkujoulun" mukahauskan ääliöjengin kanssa. Terveisiä vaan Penalle, jos satut tämän lukemaan - syö pääs ja hyppää pituutta!
En ole koskaan syönyt kissanpaskaa, mutta olettaisin sen maistuvan tasan tarkkaan just siltä mikä maku minun suussani tällä hetkellä on. Olen kuitenkin sen verran Sitkeä Sissi, etten tartu jääkaapissa näkyvään KOFFin valmistamaan Korjaussarjaan, vaan kärsin, vapisen ja pyrin unhoittamaan.

EDIT: ja paskat, kyllä KOFFi on hyvääääääääääääääääääääääääää …
Viimeksi muokattu 22.11.2008 14:31
Raimo Leino kirjoitti:
En ole koskaan syönyt kissanpaskaa, mutta olettaisin sen maistuvan tasan tarkkaan just siltä mikä maku minun suussani tällä hetkellä on. Olen kuitenkin sen verran Sitkeä Sissi, etten tartu jääkaapissa näkyvään KOFFin valmistamaan Korjaussarjaan, vaan kärsin, vapisen ja pyrin unhoittamaan.

EDIT: ja paskat, kyllä KOFFi on hyvääääääääääääääääääääääääää …
Meikäläisellä oli eilen juuri tuo sama fiilis. Meinasin jo alkaa kuulustelemaan katteja aiheesta hiekkalaatikon sijainti. Onnistuin kuitenkin välttämään tuon korjaussarjan käytön. Se vaati kyllä luonnetta. Voisi jopa sanoa reilusti luonnetta.
Teemu Siltanen kirjoitti:
reilusti luonnetta.
Heh, eli siis Karhua…
Juha Tähtinen kirjoitti:
Teemu Siltanen kirjoitti:
reilusti luonnetta.
Heh, eli siis Karhua…
Jep. ;)
Kyllin kori ollut TO illasta asti putkari kylvyssä eikä oo vieläkään maali lähteny.
Mikko Suomela kirjoitti:
Kyllin kori ollut TO illasta asti putkari kylvyssä eikä oo vieläkään maali lähteny.
En ymmärrä sanaakaan, mutta so not ??????????????????????????????
Skylinen kori on ollut maalinpoisto tarkoituksessa Putkimiehessä Torstai illasta asti, eikä oo vieläkään maali lähteny.
Raimo Leino kirjoitti:
Mikko Suomela kirjoitti:
En ymmärrä sanaakaan, mutta so not ??????????????????????????????
Isotädin omenakori on ollut toissaillasta tatuointiliikkeen kylpyammeessa, mutta on vieläkin turkoosi…
Mikko Suomela kirjoitti:
Skylinen kori on ollut maalinpoisto tarkoituksessa Putkimiehessä Torstai illasta asti, eikä oo vieläkään maali lähteny.
Voi putkimiesparkaa…