Pienoismallit.net

Ketutusketju

kapitänleutnant kirjoitti:
Kalle Julin kirjoitti:
Kipeänä, 38 astetta kuumetta
Vuonna 1978 sanoi 5.JK/PorPr:n päällikkö: Normaali nuoren miehen aamulämpö, riviin MARS!
Aikoinaan Isosaaren linnakkeen kenttäsairaanhoitaja koetti kädellä otsaa ja totesi: "Kyllä kokenut kenttäsairaanhoitaja jo tästä huomaa, että sinulla ei ole kuumetta, mut jos kerran haluat, voidaanhan me mitata" Tulos: 38,9 c. Jostain syystä luotimme kuitenkin sitten siihen mittariin…
Viimeksi muokattu 9.10.2008 14:47
Joo. Nyt kävi näin. Töihin aamulla matkatessani liipaisin auton (-98 Peugeot 406 farmari) ojan puolelle. Kyseessä oli klassinen rattiin nukahtaminen, edellisenä yönä jostain syystä en tahtonut saada unta. Itselle ei käynyt kuinkaan, auto varmaankin menee lunastukseen. Vaikka vauhtia ei paljoa ollutkaan niin sen verran oli kivikkoinen paikka että runko taisi ottaa itseensä. No, peltiä saa rahalla, ja tulipahan airbagin toiminta testattua ihan käytännössä.
Elikkämäen seisakkeelle jämähtäneet ihmiset ketuttaa taas kerran. Elikkä, elikä, elikäs.
Tunti sitten suunnilleen ajelin Skodallani kotia kohti ja painoin radion suomipopin taajuudelle,se oli virhe sillä kanavalla meuhkasi Raimo "rampe" Leinon ihailema ex mäkiloikkaaja Matti Nykänen.Lennä Nykäsen Matti oli teoksen nimi ja järkytyin tuosta niin etten pystynyt vaihtamaan takaisin edelliselle kanavalle.Kaiken lisäksi kompastuin matkalla auton etuovelta takaluukulle ottamaan tuolia alleni kun tätä taidenautintoa vieläkin mietiskelin!
Ekku Tarvainen kirjoitti:
painoin radion suomipopin taajuudelle,se oli virhe sillä kanavalla meuhkasi Raimo "rampe" Leinon ihailema ex mäkiloikkaaja Matti Nykänen.Lennä Nykäsen Matti oli teoksen nimi
WTF? Ai esittääx Matti itsekin tuon biisin? Minä olen kuullut tuosta ainoastaan laulu-ja soitinyhtye Sleepy Sleepersien esittämän verzioonin.

Niin ja kuinkas pitkä se sun Skoda oikein on, kun matkalla ovelta perähutlarille ehdit noin pahasti kompuroida?
Tunti sitten suunnilleen ajelin Skodallani kotia kohti ja painoin radion suomipopin taajuudelle.
Näin kun tekee niin ottaa aina suuren riskin.
painoin radion suomipopin taajuudelle,se oli virhe sillä kanavalla meuhkasi Raimo "rampe" Leinon ihailema ex mäkiloikkaaja Matti Nykänen.Lennä Nykäsen Matti oli teoksen nimi
Raimo Leino kirjoitti:
WTF? Ai esittääx Matti itsekin tuon biisin? Minä olen kuullut tuosta ainoastaan laulu-ja soitinyhtye Sleepy Sleepersien esittämän verzioonin.
Jospa se oli Stratovariuksesta tuttu Timo Kotipelto… Tosin eikai kukaan voi sekoittaa Kotipellon laulutaitoa Matin "laulutaitoon" vai voiko?
Pasi Kiiski kirjoitti:
Tunti sitten suunnilleen ajelin Skodallani kotia kohti ja painoin radion suomipopin taajuudelle.
Näin kun tekee niin ottaa aina suuren riskin.
Tässä maassa jo pelkkä radion avaaminen on suuri riski noiden "taidenautintojen" suhteen. Täällä itärajalla riski vielä moninkertaistuu kun suuren ja mahtavan naapurinkin radioaallot tunkevat rajojen yli, ja vielä ilman tullitarkastusta…
Hieman offtopic,mutta kun kerran Matista puhutaan…Legendaarisen Pahkasika lehden arvostelun mukaan Matin Yllätysten yö lätty saa kuuromykkänä kuolleenkin pitelemään korviaan…
J Pokki kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
Jospa se oli Stratovariuksesta tuttu Timo Kotipelto… Tosin eikai kukaan voi sekoittaa Kotipellon laulutaitoa Matin "laulutaitoon" vai voiko?
Kyllä se oli ihan itsensä Matti joka mylvi,Kotipelto rulez!