Pienoismallit.net

Mistä muovilevyä?

Jussi L. kirjoitti:
saako Oulusta mistään 1 mm polystyreenilevyä?
Tatu Pesonen kirjoitti:
mistä sais mikkelin seudulla muovilevyä?
Jo aiemmin laitoin linkin Etran sivuille. Etra löytyy sekä Oulusta että Mikkelistä.

Lukeminen kannattaa aina.
Ja nykyään Etra ei pidä 1mm tai alle varastossa. Itse tilasin 0,8cm levyä 2 neliömetriä, joka oli pienin mahdollinen määrä ja maksoi vain 15€. Vielä on 75% jäljellä
Saint Apollo kirjoitti:
Ja nykyään Etra ei pidä 1mm tai alle varastossa. Itse tilasin 0,8cm levyä 2 neliömetriä, joka oli pienin mahdollinen määrä ja maksoi vain 15€. Vielä on 75% jäljellä
Aika paksua levyä, 8 mm?

Niko
anteeksi kauheasti, tarkoitin 0,8mm. Jösses näitä mun kirjoitettuja juttuja.
Mistähän Hämeenlinnassa saisi muovilevyjä?
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Tatu Pesonen kirjoitti:
mistä sais mikkelin seudulla muovilevyä?
Jo aiemmin laitoin linkin Etran sivuille. Etra löytyy sekä Oulusta että Mikkelistä.
Mikä mahtaa olla vacuform muotoilussa sopiva muovilevyn paksuus

- 40-50cm pitkä lentokoneen runko, siivet.
- pienemmät osat esim. polttoainesäiliö.

Ja olisiko tässä sopiva materiaali. Paksuus alkaen 0,5mm.
customer.canter.fi/Etra_new/index.php?page=products&c=2224442&e=20792&p=0
Timo Nyyssönen kirjoitti:
Mistähän Hämeenlinnassa saisi muovilevyjä?
Vastaus sama kuin melkein jokaiseen tässä keskustelussa esitettyyn "Mistä kaupungissa X saa muovilevyä" -> Etrasta. Löytyy myös Hämeenlinnasta. Itseasiassa tässä kaikki liikepaikat:
Forssa, Helsinki Suutarila, Helsinki Herttoniemi, Hyvinkää, Hämeenlinna, Joensuu,
Jyväskylä, Jämsä, Kajaani, Kemi, Kerava, Kokkola, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Lohja, Mikkeli, Oulu, Pietarsaari, Pori, Porvoo, Raahe, Rauma, Riihimäki, Rovaniemi, Salo, Seinäjoki, Tampere, Tornio, Turku, Vaasa, Valkeakoski, Vantaa, Varkaus, Äänekoski

Evergreenin, Plastructin yms. spesiaalimman tavaran saatavuus taas lienee aika heikkoa muualla kuin pk-seudulla ja Tampereella (?) ellei luota postin kantoapuun.