Pienoismallit.net

Mallit ulkomailta

Mistä saisi noita finnair metalli pienoismalleja muualta kun aviationshop? (mieluiten suomalainen verkkokauppa…)
Amazon.comista tilasin kirjallisuutta tässä taannoin, ja ilmoittivat arvioidun saapumisajan. Säädyllisen 1-2 vkon kuluttua tuosta arviosta kyselivät sähköpostilla, että oliko referenssimatsku kelvollista. Vasta viikkoa myöhemmin paketti saapui joten en osannut vastata. Tilauksesta saapumiseen meni 6 vko, koska nuukuuttani otin halvimman postitustavan ja koska materiaalilla ei sinänsä ollut kiire. Lähetysilmoitus tuli kuitenkin 1 vrk:ssa, vaikka viikonloppuna tilailin. Tavara Amazonilta itseltään eikä miltään sopimuskumppanilta. Parin viikon viive ei siis välttämättä vielä anna aihetta huoleen. Joitain siirtokuvia olen tilannut Australiasta, joka on oikeasti toisella puolella maailmaa, ja molemmilla kerroilla tilaus on ollut perillä tasan 7 vrk:ssa.
Ulkomailta(Jenkeistä ja Aasiasta) on tullut tavara minulle 1-3 viikossa. Nyt on ollut Ukrainasta yksi paketti matkalla jo 3 kuukautta. Vika kuulemma tukkurissa, kun eivät ole saaneet tavaraa. No odottelen vielä. Ehkä se juhannukseksi kolahtaa postilaatikkoon…
Jeps, ja juuri kun sai valitettua että kestää, niin postiluukku kolahti… TwoBobsilta lähetys tuohon työn alla olevaan SLUFF:iin ;-) Pääsi varmistamaan maalauskaavion, varsinkin kun Combatilta tuli vielä maalit lähes samalla ovenavauksella.

EDIT:
Hyvä minä, töppäsin näköjään pahemman kerran! Eli odotin vesi kielellä siirtokuvia puolitoista kuukautta, ja olin tilannut väärät!

No, nyt on oikeat tilauksessa (toivottavasti tulevat vähän nopeammin).

Jos jollain on 1:32 Eurofighter, saa TwoBobs siirtokuvasarjan 32-056 EF-2000 Perfect Storm Tiffies asevelihintaan, sanotaanko vaikka vitosella postikuluineen!
Viimeksi muokattu 17.12.2012 16:27
No tulihan nyt nopeasti, vaikka Joulukin oli välissä! Eli nyt on tuohon "hammaskeiju"-Corsairiin siirtokuvat. Jostain täytyy varmaan etsiä tuo Eurofighterikin ;-)
Aika noppeesti tuli luckymodelilta(1 malli ja muutama pikku after market osa), perjantaina tilattu sunnuntaina lähti toimitus ja eilen hain tullipostista.
Michael von Bell kirjoitti:
Aika noppeesti tuli luckymodelilta(1 malli ja muutama pikku after market osa), perjantaina tilattu sunnuntaina lähti toimitus ja eilen hain tullipostista.
On nopeeta, ja vielä tullin kautta. Mulla on samasta puljusta postitusilmoitus 18 päivä, ei näy vieläkään ;(
Tulevatko kaikki jenkeistä tilatut mallit automaattisesti tulliin?
Ensi vuoden alusta todennäköisesti jää, kun mini tuonti hinta on 20€, mut jos sen alle saat mallin posteineen niin sitten ei jää… :)
Kari Pesonen kirjoitti:
Ensi vuoden alusta todennäköisesti jää, kun mini tuonti hinta on 20€, mut jos sen alle saat mallin posteineen niin sitten ei jää… :)
Eli jää :DD