Terves
Tietääkö kukaan saako Oulusta mistään kaupasta hyviä akryylimaaleja? Nyt tilaan Englannista ja kestää melko kauan.
-Saku
Etusivu Keskustelut
Yleinen pienoismallikeskustelu
Akryylimaaleja Oulussa?
www.pienoismallit.net/keskustelut/3091_hieman-maali-kysymyksia/
Postimyynti auttaa jos muut konstit ei tepsi :)
Postimyynti auttaa jos muut konstit ei tepsi :)
Fantasiapeleistä saanee Vallejon Game Coloria sekä Citadelin akryylejä. Myös ProHobby ja JR-Hobby ovat liikkeitä, joista pitäisi ainakin jonkinlaisia maaleja löytyä. Lelu-Tapuli myy muovimalleja, mutta maalitilanteesta en osaa sanoa.
Kiitos paljon!Tomi Mynttinen kirjoitti:Fantasiapeleistä saanee Vallejon Game Coloria sekä Citadelin akryylejä. Myös ProHobby ja JR-Hobby ovat liikkeitä, joista pitäisi ainakin jonkinlaisia maaleja löytyä. Lelu-Tapuli myy muovimalleja, mutta maalitilanteesta en osaa sanoa.
Viimeksi muokattu 28.4.2008 20:27
Keskustelun aloittaja kyseli hyviä maaleja :P (vitsi)Teemu R kirjoitti:Pro-hobbyssä on vallejon akryylimaaleja.
Hyviä maaleja saa Motoralista (vesiohenteinen akryyli, minimitoimitus puoli litraa, hinta parikymppiä, pohjamaalit ja 2K lakat) :P (vitsi, vitsi)Esko Koskinen kirjoitti:Keskustelun aloittaja kyseli hyviä maaleja :P (vitsi)Teemu R kirjoitti:Pro-hobbyssä on vallejon akryylimaaleja.
Kyllä minulla ainakin on hyvin vallejot tähän mennessä toiminu! :DEsko Koskinen kirjoitti:Keskustelun aloittaja kyseli hyviä maaleja :P (vitsi)Teemu R kirjoitti:Pro-hobbyssä on vallejon akryylimaaleja.
Jep, jep. Vallejolla minäkin maalaan muut, paitsi noi korit.Saku Moilanen kirjoitti:Kyllä minulla ainakin on hyvin vallejot tähän mennessä toiminu! :D
Minä vedän ihan kaikkiTervo Salminen kirjoitti:Jep, jep. Vallejolla minäkin maalaan muut, paitsi noi korit.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.