Pienoismallit.net

Polyfilla

Olen yrittänyt löytää tätä polyfillaa rautakaupoista mutta ei ole vastaan vielä tullut!
elikkä olisko jollain antaa vinkkiä minkälainen purkki kyseessä? kuvakin helpottais.
Legendaarinen Polyfilla :)

Hakutoiminto kertoi seuraavaa:
www.pienoismallit.net/keskustelut/48_polyfilla/?hl=polyfilla
elikkä voisin käyttää jotain tasotetta?esim maastoon!
Siitä vaan, niinhän siellä sanottiin. Oiva pikatasoite - tuubissa tai erikokoisissa purkeissa. Rautakaupoista ainakin.
Viimeeksi kun käytin Polyfillaa (n.15v. sitten) seinätasoituksiin, se oli säkeissä/paperipusseissa. Veteen sekoitettava jauhe, hyvänä puolena mahdollisuus tehdä jäykkää tai lähes juoksevaa tavaraa vesimäärästä riippuen.
Oi niitä aikoja! Ei ole tullut vastaavaa vastaan, toisaalta enpä ole etsinytkään. Oivalla on pärjätty,
Jaa onpa ihmeellista kun suomesta ei nayta loytyvan polyfillaa taalla belekiassa sita on hylly kaupaalla alennuksessa ihan tavallisissa upermarketeissakin.
Polyfilla lienee tuotemerkki(?), eli samantyyppistä tasoitetta varmaan löytyy eri nimikkeillä?
Tässä vastaava tuote: www.kiilto.com/fi/tuotteet/tuotetietokanta/?prod=92 ,mielestäni jopa parempaa.
Rautakaupassa 0.7 kg pikkupönttö muistaakseni alle kympin.
Mä olen käyttänyt alustoihin jopa saneerauslaastia… no okei, tulaahan siitä painava alusta, mutta eipä tuuli riepottele ainakaan kovin paljon :) Pääasia että massa ei kuivuessaan kutistu.