Pienoismallit.net

Uusia Suomi-malleja tulossa

Kimmo Happonen kirjoitti:
Sain CAMsiltä viesti että uusi Vickers on suunniteluvaiheesa ja pitäisi olla lokakuusa valmis. Pieni esimaku saa tästä: ibb.co/P9kyJpv ja pitäisi lähiaikona tulla lisää tietoa.

Tuorein Vickers sarja (CV35A008) on joo saatavilla, ja näytää hienolta sarjana. Suomimallina kuitenkin ei saa kun alkuperäisenä muodossa? En oo ihan eksperti asiasta, ja siilä silmällä, jos joku asiantuntia haluais autaa CAMs tän tulevan sarjan kanssa, laitakaa mulle viesti ja ohjaan ettenpäin. Olis hyvä sauma saada heille tietoaa/vinkkeijä ennen kun pääsevät liian pitkälle.

t.Kimmo
Loistavaa. Ei tarvitse alkaa kirurgiaa harrastamaan. Vielä kun joku tekisi kunnon irtotelat näihin.
Alarunko näyttää jatkosodan aikaisessa T-26:lta, lyhyt taistelutila ja suomi-kp kalotti puuttuu
Kimmo Happonen kirjoitti:
Sain CAMsiltä viesti että uusi Vickers on suunniteluvaiheesa ja pitäisi olla lokakuusa valmis. Pieni esimaku saa tästä: ibb.co/P9kyJpv ja pitäisi lähiaikona tulla lisää tietoa.

Tuorein Vickers sarja (CV35A008) on joo saatavilla, ja näytää hienolta sarjana. Suomimallina kuitenkin ei saa kun alkuperäisenä muodossa? En oo ihan eksperti asiasta, ja siilä silmällä, jos joku asiantuntia haluais autaa CAMs tän tulevan sarjan kanssa, laitakaa mulle viesti ja ohjaan ettenpäin. Olis hyvä sauma saada heille tietoaa/vinkkeijä ennen kun pääsevät liian pitkälle.

t.Kimmo
CAMs saa jo referenssitukea käsittääkseni niin paljon kuin sitä on annettavissa ;-P
Ari Kahrola kirjoitti:
Alarunko näyttää jatkosodan aikaisessa T-26:lta, lyhyt taistelutila ja suomi-kp kalotti puuttuu
Vickersin runko ei vastaa miltään osin T-26:tta, ellei puhuta suomalaisesta nimikkeestä T-26E (=Vickers).
Jukka Purhonen kirjoitti:
CAMs saa jo referenssitukea käsittääkseni niin paljon kuin sitä on annettavissa ;-P
Referenssimatskuu on niin kun rahaa, olutta ja pekonii. Ei ikinään voi olla liikaa :)

Mutta vakavasti, luulen että he etsivät silmäparia tai kaks antaa suoraa palautetta kehitys vaiheessa. Autan mielellään itse mutta ei oo harmainta aavistusta yksityyskohdista. Vähän kun Oddball sanoo: en tiedä miten ne toimii, mä niitä vain rakennan.

t.Kimmo
Mika Haalahti kirjoitti:
Loistavaa. Ei tarvitse alkaa kirurgiaa harrastamaan. Vielä kun joku tekisi kunnon irtotelat näihin.
Onks sarjan telat väräät (siis se nyt saatavilla sarja) tai onko kyyseessä makuasia?
Ari Kahrola kirjoitti:
Ilmeisesti kaksi eri kalottia olemassa? ja rungosta saatu uusi kuvia:

ibb.co/LdYRTwQ

ibb.co/HNBg0ft

ibb.co/zxXy5y7

Lisää uutta tietoo kertoo että aseistuksessa vaihtoehdot ovat 37mm Bofors, m09/31 Maxim kk, ja 37 mm Puteaux SA18.

t.Kimmo
CAMs CV35A009

aseistuksessa vaihtoehdot ovat 37mm Bofors, m09/31 Maxim kk, ja 37 mm Puteaux SA18.

Viimeksi muokattu 29.4.2020 15:21 +
Great! Nyt pääsee rakentamaan "Isännän"!
Jukka,

"Vickersin runko ei vastaa miltään osin T-26:tta" Tarkoitatko tällä mittoja vai levyjakoa vai molempia?

t. Jari
Jari Lievonen kirjoitti:
Tarkoitatko tällä mittoja vai levyjakoa vai molempia?
Sekä että. Tarkastamatta saattaisi olla, että kokonaismitat pituus ja leveys täsmää, mutta sitten ollaankin eri tontilla.