Pienoismallit.net

Emek-rekat

Tikru kirjoitti:
arvoisa webmestarimme avaisi tänne saittiin oman sivuston "EMEK-kalusto" jossa näitä harrastavat voisivat esitellä näitä usein hienostikkin paranneltuja mallejaan ja miksei myös hieman kevyemmin koristeltuja Emek-rekkoja.Samalla tämä voisi lopettaa kädenväännön asiasta että onko lelu eli ei vai mikä.
Sorry, mutta minulla ei kyllä ole mitään kiinnostusta aiheeseen eikä levytilaa tuhlattavaksi sellaiseen, mikä ei kiinnosta. Yhtä hyvin voisin perustaa sivuston vaikka näille:

Niistä oikeasti hienoista EMEK-konversioista voi jo nykyäänkin kirjoittaa tänne rakennusartikkeleja, ja mihinkään muuhun en näe tämän sivuston puitteissa tarvettakaan.
Hieman OT mutta milloin EMEK on tehnyt viimeksi henkílöautoja? Muistaakseni olen leikkinyt 80-luvulla mummolassa jollakin Emekin valmistamalla muovisella 1/25 Saab99? autolla.
Tästäkin saisi tuunaamalla hienon autotallidioraaman:

No tuossahan on jo kaikki ainekset valmiina, eihän tuossa tarvitse enään kuin vaihtaa uusi rengassetti kaaraan.
Olli Leinonen kirjoitti:
Hieman OT mutta milloin EMEK on tehnyt viimeksi henkílöautoja?
En tiedä, mutta Huutiksesta löysin Emekin Volvo 240 -henkilöauton. Ostajien maksuhalukkuudesta päätellen alkavat olla keräilytavaraa nuo henkilöautot.
huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=80844919
Itsekkin olen mainosautoiksi lahjoittanut Emekin näköispainoksia, lähinnä maalamalla saanut vähän ulkonäköä..
Noo toisil ei hrmot kestä tehä pikkutarkkaa mallia nii tekee Emekkejä niin ku mä..
No, mitäs jos pistäis niihin 4 emekkiin varatut rahat säästöön ja ostais sitten sen italerin yhdistelmän..?

Noiden valmismallien asia on jo käsitelty ja tämäkin oli mielestäni turha nosto heinäkuussa hiljenneeseen keskusteluun…
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.