Pienoismallit.net

Pensselillä!

Tapio Huhtelin kirjoitti:

Mun siveltimellä tehty Roland, tavallisesti kyllä käytän spruutaa
Mahtava kone! Onko Revelin maaleilla maalattu?
Jos on niin voisitko antaa värikoodit jos viellä säilössä?
Ei ole revellillä vaan PACTRALLA.. tuskin saa enää mistään. Vanhaa varastoa joka kestää hyvänä kuin duracel pupu
Pensselein tahi siveltiminhan sitä monikin on varmasti tämän harrastuksen aloittanut ja sittemmin hankkineet kynäruiskun.

Itse käytän sekäettä pensseleitä/siveltimiä ja kynäruiskua siten että suuret jutut ja pohjatyöt kynäruiskulla ja pienetosat tai yksityiskohdat pensselöin,lakkaus yleensä kynäruiskulla.
Nykyisin olen enemmän figuuripuolella jotka pohjustan kynäruiskulla ja yksityiskohdat ja muut pikkujutut maalaan siveltimillä tahi pensseleillä.
Itse olen aina maalannut ja maalaan vieläkin pensselillä. Nyt kokeilin ensimmäistä kertaa ruiskua, jonka kanssa en oikein ollut samalla aallonpituudella, joten se jäi siihen vähäksi aikaa. Toki innostuin nyt myös käyttämään Mastonin Spraytä.
Tässä on yksi, ja kaikki muutkin mallini on maalattu penselillä. Kaveri vei kompuransa:)
www.pienoismallit.net/galleria/malli_1160/
Tässä yksi siveltimellä pensselöimäni (tai toisinpäin) kone. Omasta mielestäni parhaiten onnistunut koneeni.

www.pienoismallit.net/galleria/malli_218/

Mun viimeinen pelkästään pensselillä maalattu vaunu, tämän jälkeen opettelin ruiskutekniikoita.
Jouko Aliranta kirjoitti:
Tässä yksi siveltimellä pensselöimäni (tai toisinpäin) kone. Omasta mielestäni parhaiten onnistunut koneeni.

Ihan mahtava!
Mahtaako olla penselillä maalattu? : O
Janne Ikonen kirjoitti:
http://www.pienoismallit.net/galleria/malli_218/

Mun viimeinen pelkästään pensselillä maalattu vaunu, tämän jälkeen opettelin ruiskutekniikoita.
Millä taktiikalla oot tehnyt siitä likaisen? : O
ainoa malli jossa olen käyttänyt vain siveltimiä/pensseleitä maalaukseen

www.pienoismallit.net/galleria/malli_448/