Pienoismallit.net

Aoshima EF 66 muovirakennussarja

Hei,

Olisiko täällä tietoa, että onko ko rakennussarjaa Suomessa saatavilla?
Löysin muutaman paikan Unkarista ja Tsekeistä, mutta sieltä en välttämättä uskalla ostaa.
Tai onko foorumilla tietoa mistä ko rakennussarja kannattaisi hannkia?
Terv,
Mikko
Ainakin voi koittaa kysellä Aoshimaa muuten myyviltä kauppiailta josko se olisi mahdollista tilata.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Ainakin voi koittaa kysellä Aoshimaa muuten myyviltä kauppiailta josko se olisi mahdollista tilata.
Hei Kalle,
Kiitos paljon vastauksesta. Otan tuosta vinkistä kopin ja alan tarkastamaan asiaa.

terv,
Mikko
Hei,
Otin riskin ja tilasin tuon yllämainitun vetruin Tsekeistä viime viikolla ja eilen kävin noutamassa sen. Tuli oikea rakennussarja ja seuranta sekä viestintä liikkeen kanssa toimi moitteettomasti. Omalta osalta jos hakee jotain tiettyä mallia, niin voi suositella tuota liikettä (mn-modelar.cz).
No minä jo ihmettelin, miten joku voi arastella EU:n sisällä liikkeestä tehtävää tilausta! Itsellä satoja tilauksia ympäri maailmaa, ja ainoot, mitkä ei ole tullut on pari euron pussukkaa Kiinasta. Ja niistäkin saanut rahat takaisin. Näyttää enempi huijareita olevan tuolla tori.fi:n ja huuto.net:in puolella.
Tervo Salminen kirjoitti:
No minä jo ihmettelin, miten joku voi arastella EU:n sisällä liikkeestä tehtävää tilausta! Itsellä satoja tilauksia ympäri maailmaa, ja ainoot, mitkä ei ole tullut on pari euron pussukkaa Kiinasta. Ja niistäkin saanut rahat takaisin. Näyttää enempi huijareita olevan tuolla tori.fi:n ja huuto.net:in puolella.
Aivan ja sitä kautta olen vain itse tullut varovaiseksi. Mutta kiitos kommentista.