Pienoismallit.net

Ryhmärakentelu kilpa-ajoneuvot

Ehdottaisin otsikonmukaista ryhmistä. Mittakaava vapaa, mallin oltava selkeästi kilpailukäyttöön rakennettu. Moottoripyörät, autot, rekat. Kaikki käy, kunhan selkeästi kilpuri. Valmiita mallejahan on vaikka ja kuinka ja esimerkiksi jokamiehenluokka tarjoaa lähes rajattomat mahdollisuudet mallin tekoon. Rakenteluaika voisi olla esim. 1.12.2020-1.5.2021. Ehdotuksia otetaan vastaan ryhmistä koskien. Itsellä tulisi malliksi täältä ostettu Beemaxin Bmw m3 dtm.

Osallistujat:
1. Antti Eeva, BMW E30 M3 DTM 1:24
2. Mika Vuolle, Lexus sc430 Mobil GT500
3. Severi Mäkelä, Payen Pa.350cd 1:72
4. Pasi Ahopelto, Tamiya Mazda mx5
5. Jyrki Salminen,
6. Markus Salminen, Esci BMW 320 turbo
7. Petri Manninen, AMP Supermarine S.5 1:72
8. Ari Oksanen, Tractor Pulling Massey Ferguson
9. Tomi Eloranta, Willys Gasser
10. Vesa Jussila, Mazda 787B
11. Timo Rissanen, VW Kupla JM
12. Chevy II, AMT Chevrolet
13. Esa Määttä, Charger Funny Car
14. KL, Heller C4 WRC
15. Veikko Karppinen, Tamiya Honda NSR500
16. Timo-Matti H, Messerschmitt BF109
17. Mikko Laine, beemax bmw e30 m3 rally
18. Jaws, Fujimi Ford gt40
Viimeksi muokattu tänään 15:21
Tämä olisi mielenkiintoinen ryhmis, ja todennäköisesti ottaisin osaa siihen, koska mallailu hieman jäänyt hoardaamisen (WW2 leko) jalkoihin, vaikkakin täällä muutamaa mallia olenkin myynyt. Itselle kun jäi vielä muutama rata/ralli ohjus kaappiin joista en raaskina luopua.
Ja säännöt voisi tosiaankin olla ehdottamisi kaava, ja myös keskeneräisetkin olisi mukava sallia, sillä niitäkin muutama norkoilee kaapissa odottamassa intoa ottaa ne työn alle. Jospa saisi joskus jotn valmiiksikin.
Omasta puolestani myös keskeneräiset käy, tuleepahan valmista.
Kyllä minä ainakin olen mukana. Mallista en viel tiiä
Jos lentokoneet ovat sallittuja, niin mun varastossa olisi yksi sopiva malli.
Severi Mäkelä kirjoitti:
Jos lentokoneet ovat sallittuja, niin mun varastossa olisi yksi sopiva malli.
Kyllä mun puolesta kelpaa, jos liittyy kilpailemiseen.
Ehdottomasti mukana.
Uskaltaisikohan ensimmäiseen kimppakivaan. Keskeneräistä kalustoa ainakin piisaa…
No nyt! Kerrankin ryhmis johon pystyisi itsekin osallistumaan. Valinnanvaraa osallistumisaiheeksi kyllä löytyy, joten myöhemmin sitten se millä osallistutaan, kunhan koko rakentelu nyt ensin varmistuu.
Kokkeillaampa tätäki. Mukana AMP:n 1:72 Supermarine S.5:lla.