Pienoismallit.net

Taasko vajaa pakkaus?

Ostin Revellin moottoripyörän mutta jos olen oikein ymmärtänyt, niin pakkauksen mukana pitäisi olla jotain "lankaa" mistä tehdä jarruletkut ym. Oheisessa kuvassa ympyröityä osaa en kuitenkaan pakkauksesta löytänyt. Osaisiko joku kertoa, että pitäisikö tuon olla mukana pakkauksessa vai ei.

Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Moi!
Vähän off topic ,mutta mahtaako kyseessä olla Barry Sheenen ( legendaarinen no:7) Suzuki kilpuri??
Toivottavasti nähdään kuvia aihessta tulevaisuudessa…
Kyllä tuo on Sheenen pyörä. Minulla on varastossa alkuperäinen Matchboxin malli ja kyllä tuo piuha kuuluu mukaan, Itse tekemällä kyllä pääsee parempaan tulokseen kuin tuolla lakuletkulla.
Joo, Suzuki RG 500 on kyseessä. Vähän kyllä pelottaa käydä tuota rakentamaan kun vaikuttaa aika haastavalta. Olisihan se ikävä pilata hyvä malli rakentamalla se päin pee:tä.

Sekin ärsyttää kun täällä Savonlinnassa ei ole kunnon maalivalikoimaa missään. Tästäkin mallista puuttuu kaksi maalisävyä eikä niitä saa täältä mistään. Ei oikein kehtaisi maalata "sinnepäin" sävyillä kun tarkoitus olisi tehdä (siis yrittää tehdä) viimeisen päälle.
Kuka on muuten Revellin maahantuoja?
Uteliaisuuttani kyselen jotta mitkä sävyt/mistä osista nuo puuttuvat värit ovat??.

Mielikuvani mukaan nämä 70-luvun ratakilpureiden rungot,moottorit,vanteet,jousituksen osat ovat hyvin pitkälti eri "metallisävyjä" ja tietysti eri kiiltoasteen omaavia mustia osia. Pyörän katteethan ovat varmastikin ihan puna/valko sävyiset jos oikein muistan pikkupoikana kyseisen mallin räpeltäneenä (Räpellys on asia josta en ole eroon päässyt vieläkään).
Tuo Suzukin square four moottori oli sinälläänkin mielenkiintoinen omaten muunmuassa 4 kampiakselia.
Viimeksi muokattu 26.8.2007 14:54
imatralla sama ongelma värien kans!!!!!! hommasin netistä revellin värikartan ja tilaan tästä lähtien maalit tietonikkarilta.
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Tein muuten pariviikkoa sitten reklamaation puuttuvista lasiosista tuonne brio:lle. Ehdottivat ensin vaihtoa koko mallille liikkeessä mutta poika oli ehtinyt kasata melkein puolet ennenkuin menin katsomaan mallin sisältöä ja huomasin lasien puuttuvan. Ilmeisesti tilaavat puuttuvat osat Revelliltä, tai ainakin minä jäin siihen mielikuvaan, mutta saapa nyt nähdä tuleeko osat..