Pienoismallit.net

Lämpösuojateippi

Läppäreistä oon purkanu jotain häiriösuojateippiä, joka vastais melkolailla tuota lämpöteippiä.[img][/img]
Tervo Salminen kirjoitti:
Mika Kauranen kirjoitti:
Miksi muuten tarvii tommosia eristyksiä? Aito moottoripyörä ei niitä tarvi. Arvatkaa mikä.
Pappa-Tuna?
Hih!

Heitimpä ihan läpälläni, mutta kiva, jos rupeaa löytymään ratkaisuja tuohon eristeteippiongelmaan, joka ei kosketa minua ollenkaan;) siis 1:1 skaalassa.
Juha Holopainen kirjoitti:
Läppäreistä oon purkanu jotain häiriösuojateippiä, joka vastais melkolailla tuota lämpöteippiä.
Kiintoisaa, kuvasta tosin ei saa mitään otetta mittakaavasta, osaatko antaa jotain mittoja kuvasta?

Toinen varteenotettava vaihtoehto olisi tuo lasikuituteippi, jota en tosin ole vielä onnistunut löytämään mistään.
Markus Salminen kirjoitti:
Juha Holopainen kirjoitti:
Läppäreistä oon purkanu jotain häiriösuojateippiä, joka vastais melkolailla tuota lämpöteippiä.
Kiintoisaa, kuvasta tosin ei saa mitään otetta mittakaavasta, osaatko antaa jotain mittoja kuvasta?

Toinen varteenotettava vaihtoehto olisi tuo lasikuituteippi, jota en tosin ole vielä onnistunut löytämään mistään.
Tuon päällimmäisen kappaleen korkeus on noin 10mm.
Tässä pieni koeasennus mainitsemallani teipillä maalattuna hopeanväriseksi. Muita samantyyppisen teipin valmistajia näkyisi olevan mm. Nitto ja Scotch. Niistä minulla ei ole kokemusta.

Googlen kuvahaku muuten löytää kuvia myös tuosta maailman kalleimmasta puolivalmisteesta joissa on pakosarjat kääritty liinoihin, jos nyt tätä off topiccia vähän jatkais :)

Edit: no niinhän tuo näkyy olevan aloituskuvassakin