Pienoismallit.net

Miten mallailu jatkuu?

On tainnut tännekin tulla virus hysteria,ensimmäiset peruutukset on jo tulleet.Meilläkin on jo museot kiinni ja Suomenlinnan tapahtumat peruttu.Ei se silti estä mallausta kotona,vai rakentaako joku yleisessä tilassa?. Nythän onkin hyvää aikaa mallailla kotona ja kertoa mitä tekee.Meillä esim.alkoi kolmannen tykkijollan rakennus heti, sillä aikaa kun,tuo pöpövimma on ohitse, niin on taas yksimalli valmis.Kuinka muilla?😁🇫🇮
Hallitus on todennut yhteistoiminnassa tasavallan presidentin kanssa Suomen olevan poikkeusoloissa koronavirustilanteen vuoksi: "Rajoitetaan julkiset kokoontumiset kymmeneen henkilöön ja suositellaan välttämään tarpeetonta oleilua yleisillä paikoilla".
Piti tämän viikon lopulla lähteä Ylläkselle hiihtelemään, mutta hallitus määräsi meidät yli seitsemänkymppiset kotikaranteeniin. Joten mallailu jatkuu.
Näinhän se menee, eikä tämä mikään maailman loppu ole.Tunnetusti mallinrakentajat ovat kärsivällisiä olentoja.Käytetään tämä aika huippumallien tekemiseen jokainen osaamisensa mukaan että, hyvää tulee 😀👍🏼🇫🇮
Joo, ei tämä mulla muuta paljoakaan. Joka torstainen kiinalainen buffetti jää väliin, kaupoilla kuitenkin käytävä. Vaimoa heilautti enempi, kun käsityökerho ja noi kansalaisopiston englanti ja venäjä laitettiin kiinni.

Mulla ei mallit lopu, tarvikkeita joutuu tilailemaan oli koronaa tahi ei.
Olen opetuspuolella lukiossa. Kaiken opetuksen siirtyminen etäksi itseasiassa lisää työmäärää. Mallailu vähenee. Harmi.
Viimeksi muokattu 17.3.2020 21:59
Mitäpä tässä muuta tekisi kuin rakentelisi. Soittokeikat palvelutaloihin on kielletty. Pursiseuran tilaisuudet on peruutettu jne, jne. Onneksi olen jo eläkkeellä opettajan hommista ja sijaisuuksiakaan ei ole. Vaimo on palvelukeskuksessa töissä, joten varovainen pitää kuitenkin olla.
Menenpä siis neulomaan tykkibarkassin purjeita :)
No nyt voi hyvällä omalla tunnolla perustella keräämiään kaappivarastojaan :-)