Pienoismallit.net

Finnjett pienoismalli

Löytyisikö joltakin joutilaana Finnjet-laivan puinen pienoismalli koottuna tai osina? Pojanpoikani metsästää sellaista ja olisi ylen onnellinen, jos sellaisen jostakin löytäisin. Tai jos joku tietää mistä sellaisen voi hankkia, niin olisin kovin kiitollinen.
Tuo malli on tänäpäivänä tosi harvinainen. Minulla on se muttei ole myytävänä. Ebaysta löytyy:
www.ebay.com…S-Finnjet-Silja-Line-Model/313007164159?hash=item48e0ae4aff:g:TMUAAOSwkXdeQIsE
Henkka H kirjoitti:
Tuo malli on tänäpäivänä tosi harvinainen. Minulla on se muttei ole myytävänä. Ebaysta löytyy:
www.ebay.com…S-Finnjet-Silja-Line-Model/313007164159?hash=item48e0ae4aff:g:TMUAAOSwkXdeQIsE
Toi ei taida olla puinen, jota haettiin!

Eipä taida puista ollakaan. Tai on, mutta kätkettynä sinne pölkyn sisään ;-)
Kiitos kommenteista. Näyttävät olevan muovisia. Harmi.
Henkka H kirjoitti:
Sori, en lukenut tuota alkuperäistä viestiä aivan loppuun asti. Ei ole puisesta koskaan kuullutkaan. Ei siinä vissiin muu auta kuin ottaa saha kouraa ja menä metsään.
Mikko Kälkäjä kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Näyttävät olevan muovisia. Harmi.
Pikainen google-haku "Finnjet wooden model" ei tuottanut minkäänlaista tulosta rakennussarjojen osalta; jotain Pinterest-kuvia kyllä. Kiinasta löytyisi käsityönä tehty valmismalli, mutta taitaa olla helpompi metsästää Revellin muovisarjaa vaan.
Esko Koskinen kirjoitti:
Kiinasta löytyisi käsityönä tehty valmismalli, mutta taitaa olla helpompi metsästää Revellin muovisarjaa vaan.
Toihan on hieno! Tilaamista tosin voi haitata toi 5 kappaleen minimitilausmäärä, tietysti jos saa kimpan kasaan…
Kyllä mä kysyisin ainakin, että voiko tilata yhden. Kauppaa ne haluavat tehdä. Eikä kysyminen vielä maksa mitään.