Pienoismallit.net

Diamond Da-42NG Patria siirtokuvat ?

Päivää

Nyt kun ko. koneesta on tarjolla Amodelin rakennussarja, mahtaneeko löytyä Patrian siirtokuvia, minua kiinnostaisi OH-DMP erityisesti ?
Tekeekö joku mahdollisesti noita maksua vastaan ?

Minulla ei ole mitään käsitystä miten siirtokuvia voi itse tehdä.
Miten on, mielipiteitä, apuja ja neuvoja kaivataan kiitos ?

Linkki

Kiitos ja terveisin
Teemu Haajanen
Kotimainen Arctic decals voisi olla vastaus. Laita sähköpostia heille ja esitä toiveesi. Jos pääset ottamaan kuvia itse koneesta ja ehkä jotain mittojakin kirjainten koosta, on ne helpompi varmaankin muokata dekaaleiksi. Äkkiseltään kun katsoin, niin tuo Patrian logo ja OH-tunnus varmaankin tärkeimmät. Pikkutekstitkään eivät varmaan ongelma. Katalogin mukaan ovat tehneet ihan yksittäisille, satunnaisille koneille dekaaleja myös, eiköpähän yksi Diamondkin onnistu.

Linkki
Kaverin (Arctic Decals) puolesta kirjoittelen: saamani tiedon mukaan Porin Ilmailuopiston merkit tulossa kevään aikana, muu on sitten tässä vaiheessa vielä auki. Mutta saahan sitä ja kannattaakin laittaa sinne spostia.
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Tämän koneyksilön tunnus olisi myös hauska saada mukaan, vaikka maalaukseltaan ei ole kovin erikoinen…(tirsk)

www.flyfinland.fi/photos/original/24870.jpg
Viimeksi muokattu 24.2.2020 20:48
Matti, tuohan on vallan erinomaista kuultavaa !!
Kiitos paljon tuosta tiedosta, samoin kiitos muillekin vastaajille.
Juttu Diamondista n.20 sivua ilmestyy IPMS-Mallari lehdessä 2/2020 kesäkuussa ja dekaalit pitäisi olla valmiina myös siihen mennessä. Kaikki tarvittava data on jo olemassa.
Hieman offtopic kyssäri, mutta tosiaan onko kellään tietoa, että valmistaako Arctic Decals pyynnöstä dekaaleja? Tarviis saada itsekin 1/72 "Jailbird" dekaalit leffasta Con Air.
Kyllä Arctic Decals valmistaa pyynnöstä/tilauksesta siirtokuvia kun maksupolitiikka on kunnossa.
Viimeksi muokattu 26.2.2020 08:38
Jari B. Miettinen kirjoitti:
Kyllä Arctic Decals valmistaa pyynnöstä/tilauskesta siirtokuvia kun maksupolitiikka on kunnossa.
Hieno homma ja kiitos tiedosta! Pitänee siis ottaa heihin yhteyttä.
"Jean Forsberg kirjoitti:
Hieno homma ja kiitos tiedosta! Pitänee siis ottaa heihin yhteyttä."

Yksikkömuoto riittää:) Arctic Decals = Mika Jernfors

ja Mikalla on oma osasto Tampereen Pienoismalli tapahtumassa tämän viikon lauantaina 29.2. eli ei muuta kuin sinne ja jutustelemaan Mikan kanssa kasvotusten.