Pienoismallit.net

Trumpeter 1:200 Titanic

Moikka

Onkos muut laivanrakentajat miettineet tämän ostamista ? Itse ajattelin ostaa heti kun tulee van myyntiin. Saa nähdä tuleeko tämän kuun lopussa vai ensi kuussa vasta.
Pelko on että tätä tehdään niin pieni erä että kaikki myydään heti ja seuraavaa erää saa odotella pitkään.

Saksasta saisi 319€ hintaan led-version. Suomikaupat pyytää lähemmäksi 400€, pitää varmaan saksasta tilata tämä tällä kertaa. Olen myös rakentanut 1:400 Academyn Titanicin aikanaan.

Titanic muutenkin laivana suosikkini.

t. Jani
Onhan se jo myynnissä. Mulle pitäisi tulla huomenna postissa. :)

Ja tästä ei olekaan muuta versiota kuin led-versio, Trumpeter perui valottoman version valmistamisen.
Voi tuntua pilkun viilaamiselta mutta keula- ja peräkansien PE kaiteissa on liian vähän vaakatasosssa olevia"puolia".

Edit:
Tämä niinkuin moni muukin asia näyttänee korjaantuneen päivitysten myötä.
Viimeksi muokattu 8.2.2020 18:17
M. Pajulahti kirjoitti:
Onhan se jo myynnissä. Mulle pitäisi tulla huomenna postissa. :)

Ja tästä ei olekaan muuta versiota kuin led-versio, Trumpeter perui valottoman version valmistamisen.
ainakin sakemannien sivustot väittävät että tämän kuun lopussa tulisi vasta.

mistä omasi tilasit ?
juu itekin odotan samaa malli ja johon tulee japani sivulta löydetty figuurit on elokuvan mukaan tehty 1997 ja led valot mukana projekti tulee sit jos sain vaiheesta näkyy täälä :)
Ylläri että perus boxissa ei ole mukana puista kantta vaan se myydään erikseen muun rojun kanssa 165€ lisähintaan… Helkkarin Trumpeter.

Tuohon on käytännössä vielä pakko ostaa lisäledit ala-osan ikkunoihin koska muuten näyttää tyhmältä jos vain ylä-osa on valaistu.
Siinä se nyt on. Aika massiivinen laatikko!

Niitä lisäosia on tekemässä useampikin firma ja puiset kannet tulee myyntiin erikseenkin mutta en osaa sanoa minkä valmistajan toimesta.
Omani tulee ensi viikolla saksasta.

Halvimmillaan tuon saisi ebaysta näköjään nyt 299€ hintaan.

Kuulemma takilointi puuttuu kokonaan ja ohjeet siihen ja ruori komentosillalta yms.

Ilmeisesti tulevat sitten mukana 165€ maksavassa lisäosapaketissa jossa on myös puinen kansi…
Kiitti vaan Trumpeter.
M. Pajulahti kirjoitti:
Siinä se nyt on. Aika massiivinen laatikko!

Niitä lisäosia on tekemässä useampikin firma ja puiset kannet tulee myyntiin erikseenkin mutta en osaa sanoa minkä valmistajan toimesta.
Hyvään harrastukseen voi satsata reilusti Euroja.

Vai onko tuo sohvalla makaava henkilö kenties eri mieltä? ;)
Halpaa- minulla on kiinni jotain 800€ 1/200 Bismarck:ssa ja sen puukansissa, etseissä ja hartsilisäosissa… kun vain saisi telakan uudelleen auki :D