Pienoismallit.net

1:12 moottoripyöräfiguurin dekaalisarja

Mahtaako mistään kotimaisesta mallikaupasta saada decaleja kilpakuskeille 1:12 mittakaavassa? Mallina Tamiyan starting rider. Hakusessa olisi Freddie Spencer tai Randy Mamola, molemmat vuodelta - 84. Honda NS500 tarvisi kuskia…
Siis tämäkö?

Voi olla vaikee, ei löydy Ebaystä, ja HLJ:lläkin loppu. HLJ:ltä löytyy kohtuu hyvä kuva tuosta arkista, eikun siirtokuvakalvolle tulostelemaan!
Tuo olis hyvä. Sekin on kyllä vaihtoehto, että joku harrastaja toveri tuollaisen mulle tulostais, maksua vastaan tietenkin. Oma kokemus tietotekniikan kanssa on opettanut että älä tee, jos et osaa…
Sullako ei ole sitä Tamiyan kuskin mukana tullutta siirtokuva-arkkia? Kun kauhiasti näyttää, että toi on suunnilleen kopio siitä (niillä tais olla sen lykkivän ja nojaavan hahmon kanssa vähän eri arkki). Ja käsittääkseni noi kuvat on kaudelta -83, Spencer Hondalla ja Mamola Suzukilla.
Ei ollut paketissa siirtokuvia lainkaan, tänään tuli matkahuollossa ja hobbylinnasta tilattu, tuskin siellä nyysitty… Tämä on kylläkin uusintapainos, liekö ollutkaan muutakuin vanhassa siirtokuvat mukana.
Ja tuo kyseinen arkki olisi siis oikea. Vuosiluku meni väärin itsellä.
OK. Mulla on toi nojaava kuski, siirtokuvineen, tosin se alkuperäinen painos, joten noi kuvat on, jos ei muuta, niin ainakin kellastuneet! Mä voisin sen Spencerin osan leikata irti ja postittaa sulle. Hintaa tosta ei kehtaa pyytää ;-) Mut josko siitä olis sulle apua.
No on kyllä apua. Ja voin nyt jotain siitä maksaakin, edes postimaksun, jos ei muuta. Jatketaan yv.