Pienoismallit.net

Pienoismallikauppa Haaparannassa?

Hei

Onko siellä missä se IKEA (eli ruotsissa) Haparantassa myöskin pienoismallia saatava??

Terv Hans
Aihetta on aiemmin käsitelty keskustelussa Haaparannan tarjonta?
Wöttke Hans kirjoitti:
Hei

Onko siellä missä se IKEA (eli ruotsissa) Haparantassa myöskin pienoismallia saatava??

Terv Hans
I have never visited IKEA in Haaparanta, but I think IKEA is selling only furniture - not model kits at all.

Hans, do you understand English?

I must say that I have visited IKEA in Helsinki and I´m still sweating, swearing and shaking after that.
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Aihetta on aiemmin käsitelty keskustelussa Haaparannan tarjonta?
No just, ja minä luulin Hansin kyselevän, että myykö Haparandan IKEA pienoismallisarjoja. Menen saunan taakse ja lyön päätäni seinään kolme kertaa, taas.
Hei

Kiitos Tomi, tämä autaa jo paljon.

@ Steiner

Kyllä mä ymmärä englantia, mutta en kirjoittaa. Tai vielä huonopi kun suomea :-).

Mutta in deutsch bin ich spitzen klassa :-)

Terv . Hans
und ich. (joten kuten)
Jos minä Torniolaisena saan antaa neuvoa niin Ikean välittömässä läheisyydessä ok-huoltoaseman vastapuolella on pohjoismaiden suurimmaksi lelukaupaksi haukuttu Barnens Hus -liike jossa on vähäisenlainen tarjonta pienoismalleja ja löytyy myös warhammer ja lord of the rings figuureitakin ja humbrolin maalivarastoa (myös metalcote maaleja) ja citadel maaleja ja Haaparannan keskustasta löytyykin sitten Jala niminen liike jossa saatavilla kohtuullinen valikoima Hasegawaa ja reveliä,italeria,airfixiä,AMT,Monogram ja muitakin malleja…mallivarasto heilläkin on suppea mutta kuitenkin se että toisinaan löytyy myös malleja joita ei ehkäpä hetimiten löydy suomesta..näin väitän.

Terwetulemast kyllään,piipahta myös meillä Torniossakin vaikkei täällä mittään ookkaan .Elikkä kun käytte ikeassa niin kävelkää piha-aluetta ympäri ja näette kyllä missä se barnens hus on.Samassa liikekompleksissahan on lukuisia muitakin liikkeitä kuten urheiluvälineliike,lehtiä myyvä liike ja mitä kaikkea siellä onkaan.Muutenkin kaikki liikkeet keskittäneet tuonne ruottin puolelle niin kyllä siellä monenmoista löytyy kun taas Tornio on surullisenkuuluisa tyhjyydestään.

Kunniarvoisa kessu steiner..älä sie lyö päätäsi karjalan mäntyyn en välitä päästäsi vaan siitä että mennee hyvä sauna särki tuolla mesoamisella,pura pahaolosi kuumassa saunomalla.Buracaps auttaa päänsärkyyn, kipujen pidentyessä käänny terapeutin vastaanotolle.
Viimeksi muokattu 14.8.2007 23:18
Tikru kirjoitti:
Terwetulemast kyllään,piipahta myös meillä Torniossakin vaikkei täällä mittään ookkaan
Onhan teillä Golden Flower. Huomena, tai oikeastaan tänään, ois tarkotus rouvan kanssa pistäytyä maistamassa Hot One. Kuola valuu jo nyt.
nyt kun päästiin ruoka-aiheeseen niin samantien vois mainita että onhan täällä myös tuo Ponkalan Meerin pitämä grilli jota se kuuluisa LORDIkin mainosti hampurilaisistaan.Sieltä kun tilaa sen triplajättiamerikkalaisen juustolla niin väitänpä että ette ole ennen syöneetkään jotain semmoista hampparia.Siinä on oikeestikkin iso sämpylä ja kolme isompaa pihviä ja vielä juustoakin lätkästy niinmaan pirusti ja dressinkiä että ällöttää…jos tuo maistuu MR LORDIllekkin niin kyllä se kelpaa muillekkin.Tuommoisenkun jaksaa syödä niin ei aivan heti tee mieli hampurilaisia.Meeri itsehhän on jo vanhus mutta ihmisrakas ja paikallinen kuuluisuus nuorten keskuudessa,semmoinen "meidän mummo" ja eikä tuo itse grillikään mikään komistus ole mutta asiansa sekin täyttää.Sijaitsee lähellä tuota golfviheriötä mikä sekin on pieni ihme vai kertokaapa missä muualla voitte pelata kolopalloa kahden erimaan rajalla ja vapaasti lyödä palloa valtakunnasta toiseen.
Viimeksi muokattu 15.8.2007 03:29
No huomenta

Kiitoksia kaikkista vinkeista.

Nyt rouva voi menee Ikealle ja minä voin etsiä tämä leluliikeita.

Kiitos paljon.

Terv Hans

@Steiner

Ei niin vakava tämä on, on totunut siihen että ei kaikki heti ymmärrä mikä minä haluan sanua. Puhuuminen on onneksi paljon helpompi kun tämä &%¤#"/()¤%¤# kirjoitaminen.
Ja kun ottat säkylääkeita älä ota liikaa Burana, parempi on Paratabs ei munuaiset menee pilee. :-)