Pienoismallit.net

Siirtokuvat Eduard Helcat F6F-5 1:48

Ostin Kuopion pienoismallinäyttelystä edullisen Eduardin F6F-5 Helcatin 1:48. Myyntipöydällä oli useita paketteja kuolinpesästä. Onnettomuudeksi huomasin vasta kotona, että sarjasta puuttuu kokonaan isot USAn tähti tunnukset siirtokuvina siipiin ja runkoon. Sarjaa oli siis jo vähän aloitettu ja leikelty siirtokuvia ennen ostoa. Muuten kaikki osat pusseissa - tarkistin ostaessa myyjän kanssa. Mutta nuo puuttuvat siirtokuvat harmittavat. Onko tietoa, mistä saisin korvaavat?
Mulla on jotain, en tiedä olisiko niistä apua. Yritin liittää tähän viestiin jpg-kuvan tikulta, mutta se on tehty vanhukselle liian vaikeaksi. Laita mulle yksityisviestissä sähköpostiosoitteesi niin laitan sinulle kuvan.
Jukka Tumme kirjoitti:
Mulla on jotain, en tiedä olisiko niistä apua. Yritin liittää tähän viestiin jpg-kuvan tikulta, mutta se on tehty vanhukselle liian vaikeaksi. Laita mulle yksityisviestissä sähköpostiosoitteesi niin laitan sinulle kuvan.
Terve,
joo, ensin kuva Omat kuvat-osioon ja sieltä jakoon keskusteluun. Suoraan sitä ei saa tähän liitettyä vaan pitää olla jossain webissä jaettavissa.

Niko
Mikäli olette Facebookissa, niin tässä helpompi ryhmä kuvien jakamiseen.
www.facebook.com/groups/305781252692/
Siirtokuvat saapuivat ennen joulua ja hyvässä kunnossa. Iso kiitos vielä Jukalle vielä näin julkisesti.