Pienoismallit.net

Mistä apua pienoismallin korjaukseen?

Muuttoa tehdessä onnistuin rikkomaan isän pienoismallin BMW k1200s moottoripyörästä.. pienoismallit ihan uusi alue mulle enkä tiedä näistä oikeastaan mitään, muuta kun että itse tuota en osaa korjata. En tiedä mistä muualta olisin kysynyt apua kuin täältä, joten tietääkö kukaan liikettä tai yksityistä henkilöä joka osaisi korjata tuon?
Ilmeisesti kyseessä on valmismalli eikä rakennussarja? Ainakaan tietääkseni kyseisestä pyörästä ei ole rakennussarjaa. Mutta neuvomista helpottaisi jos pystyisit lisäämään kuvan että millaisista vaurioista puhutaan.
kyllä, pyörä oli valmismalli. Vaurioita mm, eturenkaasta on irronnut joku osa tai sitä vakaana pitävästä kiinnikkeestä on irronnut jokin osa, rengas on ikäänkuin löystynyt niin ettei pyörä pysy pystyssä, myös sivu katteet ja peilit irronneet. onkohan mahdollista korjauttaa jossain?
Kyllä korjaus onnistuu jos osat ova tallessa. Missä päin Suomennniemeä pyörä on ?
Osat on tallessa, ainakin minun tietääkseni. Kirkkonummella asun, olisiko täällä lähettyvillä korjausmahdollisuutta?
Laitoin viesti tulemaan.

t.Kimmo
No jos Kimmo duunaa =) muutoin joudut tuomaan sen tänne Pohjois-Helsinkiin.