Pienoismallit.net

Parhaat mallit

Olen pitkään miettinyt, miten status parhaat uusimmat mallit annetaan eli mitkä tai kenen kriteerit saavat aikaan sen, että pienoismalli pääsee kategoriaan parhaat uusimmat mallit?

Se ei ole esim. kommenttien suuri määrä ko. mallista - puolesta tai vastaan, mutta jos se on vain yhden henkilön päätös, niin kenen ja miksi? Ja millä perusteilla?

En ole mitään mallia vastaan, mutta kysymys kiinnostaa. Onko olemassa joku raati, joka mallit valitsee, vai onko se jonkun yksittäisen henkilön päätös/arvio?
Malli joka saa korkeimman keski-arvon sivuston käyttäjien antamista pisteistä, on viikon malli.
Nuo mallit valitaan samalla tavalla kuin viikon malli, eli pelkästään sivuston jäsenten antamien arvioiden perusteella.
Jep, siis parhaista uusista malleista-kategoriasta oli kysymys, ei siis viikon mallista. Kuten sanottua hyvät mallit ovat aina hyviä malleja, olivatpa ne viikon malleja tai mitä hyvänsä.
Vaikea sanoa millä perusteella: "miten status parhaat uusimmat mallit annetaan eli mitkä tai kenen kriteerit saavat aikaan sen, että pienoismalli pääsee kategoriaan parhaat uusimmat mallit?"

En ole itse sitä vielä oppinut, enkä ehkä opikkaan?

Jännä sivusto.
Henri Haapalainen kirjoitti:
Malli joka saa korkeimman keski-arvon sivuston käyttäjien antamista pisteistä, on viikon malli.
Taatusti näin, mutta ehkä joku alaryhmä saa kannattajansa agitoitua äänestämään paremmin kuin muut. Silloin sivuston äänestyspolitiikka ja samalla mallien arvostus hieman biasoituu.
Viidakon lait ehkä toimivat?
MeeToo. Jos ei omat eväät riitä, niin joku kiintiö pitää saada?
Eiköhän tuo parhaaksi malliksi pyrkiminen ala hyvistä valokuvista.
Itse pidänkin etusivun asetusta asennossa "uusimmat mallit" enkä "parhaat mallit", tällä tavalla näen listalla myös arvostelua kaipaamattomat mallit.
Uusimmat mallit -listalla ei tosin näy yhdeltä henkilöltä kuin yksi uusin malli, joten osa jää silloinkin näkemättä.