Pienoismallit.net

Laadukkaita ulkomaisia malliverkkokauppoja?

Itse olen jo hyvän aikaa yrittämyt löytää hyvää verkkokauppaa, jossa olisi vielä kohtuulliset postikulut,muttei ole onnistanut. (1:35 ja waffen ss tällä hetkellä hakuperusteena) siksi ajatellinkin täältä kysäistä apua.
plastmodel olen jotain ostanut. Paketit ovat lähteneet vuorokauden sisällä tilauksesta, mutta postikuluista en osaa suoraan sanoa. Vertaan aina kokonaishintaa ja yritän koota kasaan muutaman ostoksen kerralla. Puolan etu on EU alueen tullittomuus.

BNAModelWorld on Australiasta ja muistaakseni aika kilpailukykyinen hinnoittelu. Tavarat tulee sitten joskus eli vaikka nopea ja varma lähetys onkin niin paketit vaan kulkee aikansa tuolta päin. Tullit pitää hoitaa täältä tilatessa, mutta aina on kotiin kannettu kun eivät paketit ole olleet liian suuria.

Englannista saa tällä hetkellä varmasti kohtuuhinnoin kun punta on romahtanut brexitin jäljiltä kymmenkunta prosenttia. Äkkiseltään tulee mieleen Hannants ja Model Hobbies, mutta tuolla on noita liikkeitä vaikka millä mitalla.
Hobby Easyä (Hong Kong) suosittelen. Edulliset postikulut ja laadukas palvelu.
Luckymodel on yks mutta voit joutua odottamaan kuukausia jos tuote ei ole varastossa. Hyvät hinnat muuten ja monet aftermarket tuotteet tulevat ilman postareita.
"BNAModelWorld on Australiasta ja muistaakseni aika kilpailukykyinen hinnoittelu. Tavarat tulee sitten joskus eli vaikka nopea ja varma lähetys onkin niin paketit vaan kulkee aikansa tuolta päin. Tullit pitää hoitaa täältä tilatessa, mutta aina on kotiin kannettu kun eivät paketit ole olleet liian suuria."

Tuolta on jotain tykinputkia tullut tilattua kun ei ole muista käyttämistäni kaupoista löytynyt, kestää tosiaan hetkisen eli ei ihan pahimpaan kiireeseen mutta varsinkin pikkuosat tulevat sitten kirjeenä suoraan kotiin.
www.dersockelshop.de

Täältä itse juuri tilasin malleja jokusen, tilaus oli kaiken kaikkiaan kotipostissa viikon sisällä. Hemmetin hyvä ja nopea tilausten käsittely, paketti lähti matkaan jo seuraavana päivänä, kun edellisenä iltana olin tehnyt tilauksen.

Tosta kaupasta jäi todella hyvä mieli ja fiilis, kun asiat toimivat just niinku pitääkin!
Tuolta itse tilaan myös jatkossakin.
Jean Forsberg kirjoitti:
https://www.dersockelshop.de/

Täältä itse juuri tilasin malleja jokusen, tilaus oli kaiken kaikkiaan kotipostissa viikon sisällä. Hemmetin hyvä ja nopea tilausten käsittely, paketti lähti matkaan jo seuraavana päivänä, kun edellisenä iltana olin tehnyt tilauksen.

Tosta kaupasta jäi todella hyvä mieli ja fiilis, kun asiat toimivat just niinku pitääkin!
Tuolta itse tilaan myös jatkossakin.
paljonko tuli postikuluja?
Mulla on viimeisimmän Sockelshopin paketin postarit 15€, ei halvimmasta päästä eikä hintataso tuolla muutenkaan ole poikkeuksellisen edullinen. Mutta liike kyllä toimii saksalaisella täsmällisyydellä ja varastosaldot pitävät kutinsa, yhtään hutia ei ole tullut tuolta tilatessa koskaan.
Tomi on tuossa täysin oikeassa, ei mikään edullisin kauppa, mutta ei se kalleinkaan. Todella luotettava ja täsmällinen se kyllä on!

Postarit oli mullakin jotain about samaa luokkaa 10-15€
Hmm? Mitä postitustapaa käytitte der sockelshopista tilatessa? Itsellä oli ostoskorissa vain 2 figuuria ja silti postarit olis 20€? Kiitokset muuten kaikille kommentoineille! Tulee kaikki info varmasti tulevaisuudessa tarpeeseen