Pienoismallit.net

Vinkkiä hyvästä rakennussarjasta 1:35

Moi! Olen palaamassa takaisin mallailun pariin 5 vuoden täystauon jälkeen, enkä ole seurannut minkäänlaisia keskusteluita tms. mallisarjojen laadusta. Olisiko jotain vinkkiä hyvälaatuisesta sarjasta 1:35 -skaalassa… ehkä mieluiten jokin moderni pyöräajoneuvo oob-rakentamiseen?
En oo ite tehnyt tehnyt tätä, mutta miltä tämä näyttää?
www.pienoismallit.net/galleria/malli_11845/
Tai hei, miksi et tekisi Patrian AMV:tä puolalaiseen tyyliin:
www.scalemates.com/kits/581943-ibg-models-35032-kto-rosomak
Itse suosittelen tuota pickuppia mutta eivät nämä muutkaan hullumille näytä

Linkki

Linkki

Linkki
Mielenkiintoisia ovat tosiaan kaikki. Ainoastaan tuo Stryker ei rakentelukohteena juuri nyt kiinnosta, koska viimeinen rakentamani malli oli 1:35 Stryker M1126(AFV Club) ja nyt mieluummin jokin muu alusta. Meng Model on valmistajana ihan uusi juttu minulle, pitää tutustua tarkemmin kyseisen firman tarjontaan. Kiitoksia hyvistä vinkeistä, tästä homma etenee.
Viimeksi muokattu 12.7.2015 22:48
Moi Pekka, kiva saada sinut takaisin kuvioihin. Mengin sarjat ovat tosi kivoja. Itse rakennan parhaillawn broncon buffaloa, joka on myös varsn muikea. Kinetic:lla on myös hyviä malleja mielenkiintoisista aiheista,
Vilkaisin tuota Buffaloa ja sepä vaikuttaa erityisen mielenkiintoiselta laitokselta ja on nyt hankintalistalla… ja googletettuani Meng Modelin sarjoja sieltä nousi D9R-puskutraktori must have -sarjaksi, oikein sormet syyhyävät päästä käsiksi tekemään siitä elämää nähnyt ja työssään kolhiintunut versio. Ja kiitos OH ja Marko, mukava palata pikkuhiljaa takaisin hienon harrastuksen pariin.
Viimeksi muokattu 13.7.2015 09:50
Ihmettelinkin jo jossain vaiheessa katoamistasi mallailukuvioista. Tervetuloa takaisin. :) Mengin D9R on todella mukavaa ajankulua,eli oikein hyvä valinta.
Kiitti Veli-Matti! Huonohkosti näyttäisi löytyvän referenssimatskua D9R:stä, mutta niin paljon alkoi kyseinen laite mallina kiinnostamaan, että taidan unohtaa kokonaan ajatukset oob:sta, jotta pääsen kunnolla itseäni toteuttamaan ilman rajoituksia.