Pienoismallit.net

Uusi tapahtuma

Häpä kirjoitti:
Automalleja on täältä ainakin tulossa, täytyy vaan katsella lähempänä mitkä valmistuu. Eiköhän se jokaisen näyttelyn kohdalla ole isoin ilmottautumispiikki viimeisinä päivinä, joten vielä en huolestuisi mallien määrästä.

Näyttelyn kaksipäiväistäminen on mielestäni huono juttu, se karsii varmasti paljon mallien määrää. Itse asun Lahdessa ja vaikka matka ei ole ihan älytön, niin kyllä tarkkaan täytyisi harkita kahtena päivänä ajamista. Ja varsinkaan, jos kaksipäiväisyys ei tuo näyttelyyn mitään lisäarvoa. Joten täältä ääni yhdelle päivällä
kiitoksia Häpä tiedosta. Kun olen tälläinen hätähousu niin se kuuluisa pelko iski sinne takapuoleen automallien puolesta.
Oikein paljon tervetuloa mukaan.

T:Jari
Mika A.C. Heikkilä kirjoitti:
Enempikin kauppiaita olis ollut tulossa, mutta tila ei kuulemma riittänyt. No, ensi vuonna uudestaan 😉
Laita Mika telttakatos pihalle! Vähän harmittaa kun ette ole tapahtumassa, yleensä suurimmat löydöt tulee teiltä hankittua.
Mika A.C. Heikkilä kirjoitti:
Enempikin kauppiaita olis ollut tulossa, mutta tila ei kuulemma riittänyt. No, ensi vuonna uudestaan 😉
Pitäkää varastomyyntipäivystys… :)
Olikos tuolle ennakkoilmoittautumiselle lyöty mitään viimeistä päivämäärää lukkoon? En ainakaan tapahtuman etusivulta äkkiseltään huomannu
Loppuu just ennen (tai pari päivää aiemmin) tapahtumaa, eli siitä vaan ilmoittautumaan.
Terveppä taas.

Uutta tietoa sain eilen siitä, että Igor Kopiloff pitää neukkarissa esitelmän Bristol Blenheimistä. Tulee varmaan HYVIN mielenkiintoinen esitelmä. Ainakin minusta aihe on loistava, koska itse olen kiinnostunut noista sotakoneistakin.
Muutenkin järjestelyt ovat nyt hyvin mallilaan (kiitos kaikille apua tarjonneille, ilman teitä olisin ollut lirissä) päästään hyvin perjantaina kasaamaan tapahtumaa jotta kaikki on sitten lauantaita varten valmiina.
Projektipöydällekkin on tulossa mielenkiintoisia malleja kuin myös isot diot ovat hyvin edustettuina (JES).
Eihän tässä ole enää kauaa kun tapahtuma aukeaa joten kaikki oikein paljon tervetuloa mukaan.

Moi.

Edellisestä viestistä unohtui se tärkein, elikkä mielettömän iso kiitos Igorille että jaksaa lähteä pitämään esitelmää tapahtumaan.

Jari
Terve.

Sen verran uutta tietoa, että esitelmä alkaa klo 14:00 Malmitalolla näyttelyn yhteydessä olevassa neukkari / kokoushuoneessa. Jännä yhteensattuma oli se että Malmitalon yhteyshenkilön setä oli lentänyt sodassa juuri Bristol Blenheimiä ja isä kuulemma hävittäjiä. Voitte vaan kuvitella kuinka innoissaan hän oli kun kuuli esitelmän aiheen.

Siis IPMS hoitaa tuomaroinnin?
Terve. Jep näin olen ymmärtänyt