Pienoismallit.net

Viimeisin ilmestynyt mallari + jäsenyys

Tajusin tuossa juuri, että postiluukusta ei ole aikoihin kolahtanut Mallari-lehteä, ja kun kaivelin lehtipinoa, niin uusin saamani numero on näköjään 4/2012 eli 189. Onko tuon jälkeen ilmestynyt yhtään numeroa? Olen aikoinaan vuoden 2013 jäsenmaksuni maksanut, ja tarkistin vielä juuri että oikealle tilille ja oikeilla tiedoilla, joten jos mallareita on tullut niin olen jostain syystä pudonnut postituslistoilta. Tämän vuoden jäsenmaksua en ole huomannut maksaa kun en ole siitä ohjeita missään nähnyt…
Kyllä sieltä ihan normaalisti on lehtiä tullut. Laskut on painettu lehteen, joten ilman lehteä jää maksamatta.

// Ja nyt kun sanoit, minultakin oli näköjään jäänyt tämän vuoden jäsenyys maksamatta. Tuo lehteen painettu lasku on niin onneton systeemi, että väitän sillä olevan prosenttiyksikköjen suuruinen vaikutus jäsenmäärään kun maksut yksinkertaisesti unohtuvat.
Viimeksi muokattu 16.3.2014 21:45
Jouni, ongelma ratkeaa helpoiten kun ottaa yhteyttä jäsensihteeriin eli minuun. Kyllä mallari vielä ilmestyy ja puuttuvat lehdet saadaan Sinullekin hoidettua. Jäsenmaksun 25€ voi suorittaa tilille 426000-1641 ja viestikenttään oma nimi. Sitten homma taas pelittää =)
Sain sähköpostikarhun tämän vuoden jäsenmaksusta vastasin maksaneeni sen, samoin viime vuoden. Vastausta en ole saanut en myöskään lehtiä. Olisiko maksulaput parempi lähettää postitse tai sähköpostitse
Maksuohjeet ovat aina vuoden viimeisessä lehdessä, sposti tulee vain niille joilta ei jäsenmaksusuoritusta näy tilillä 15.02. mennessä. Ja rahastonhoitaja ei ole saanut ilmoitustasi, en myöskään minä ? Mihin osoitteeseen olet Ilkka nuo vastaukset lähettänyt ?
-JBM- IPMS-jäsensihteeri.
Nyt sain viimein tämän uusimman lehden,kiitos. Miten saisin viimevuotiset.
Puutuvat mallarit saa laittamalla spostia puheenjohtajalle Antti-Jussi Strandbergille tai vpj Matti Liukkoselle. Matti löytyy täältä sivutolta ainakin IPMS-Finland kerhosivuilta. Koko mallari varasto on Lohjalla pj:n hoteissa.