Pienoismallit.net

Iloisten tapahtumien ketju

J Pokki kirjoitti:
-2 kpl lippuja Rammsteinin keikalle plakkarissa. Ou jee.
Onnea. Siinä vaiheessa kun Oulun stokkan lipunmyyntipiste sai koneensa käyntiin, oli kaikki liput jo myyty. Argh. Puoli kymmeneltä eilisaamuna oli huuto.netissä ekat rammsteinin liput myynnissä, vain 500 euroa =)
K Röyhkän Lpr konsertti loppuunmyyty, säästyy senkin lipun hinta mallinrakennukseen…
Petri Manninen kirjoitti:
Puoli kymmeneltä eilisaamuna oli huuto.netissä ekat rammsteinin liput myynnissä, vain 500 euroa =)
Kotkassa kuulemma ensimmäiset "mustan pörssin" liput oli myyty lipunmyyntipisteen jonossa 200 eurolla takana jonottaville…Raakaa peliä.
Yyteet takana, mallailuaika ei sitten lisääntynytkään kun sain työni pitää. Ilmeisesti oon tehnyt jotain joskus oikeinkin… :)
Veljelle ja tämän vaimolle putkahti viime viikolla lapsi. Terve poika. Tänään pääsin tapaamaan kyseisen kaverin, ja olihan se aika vekkuli. :)
Tämän hetken iloisen tapahtuman on aiheuttanut tuote nimeltä Cosmaro Phyto Nailprotector. Kyseessä on aine, jolla hävitetään kynsisieni.
Kynsisieni on muuten melko yleinen vaiva - esim. suomalaisista yli 8 % kärsii jonkinasteisesta kynsisienestä.
Olen nyt sitkeästi sivellyt tuota tököttiä sienen rääkkäämään varpaankynteen n. kymmenen kuukauden ajan ja kynsi näyttää tällä hetkellä täysin terveeltä! Sieni vaivasi kynttä n. 7 vuotta ja sen takia kärsin tässä vuosien aikana muutaman erittäin kalliin ja täysin turhan lääkehoidon (sisäisesti otettua lääkettä).
Huvittavaa sinänsä, että tämä uusi lääke perustuu teepuuöljyyn, jota on jo monet vuodet myyty luontaistuotekaupoissa, mutta ns. oikeat lääkärit ovat pitäneet kyseistä ainetta poppamiesten hömpötyksenä.
Noh, tuo poppamiesten hömpötys tuhoaa ainakin kynsisienen, päinvastoin kuin lääkäreiden määräämät kalliit lääkekuurit.
Ihan vaan tiedoksi, jos joku muukin palstalainen kärsii kynsisienestä.
Raimo Leino kirjoitti:
En kärsi, mutta asiaa sivuten: Nyt on poikkeuksellisen hyvä sienivuosi.
Pasi Kiiski kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
En kärsi, mutta asiaa sivuten: Nyt on poikkeuksellisen hyvä sienivuosi.
Hmm, siis olisiko minun pitänyt odottaa esim. ensi kevääseen tuon kynsisieneni Lopullisen Ratkaisun kanssa - nythän tämä minun suorittamani sienen eliminointi pudottaa jonkin verran hyvän sienivuoden keskiarvoa - ihan niinkuin tuolla Gallerian puolella annetut puolikkaat tähtösetkin. Jiihaa!

:-)