Pienoismallit.net

Iloisten tapahtumien ketju

Kirjoitin tämän viestin uudella, paljon paremmalla tietokoneella.
töissä oli hiljasta ni rohkasin mieleni ja menin tehdasalueen toisessa päässä olevaan lentomek.koulutus halliin kyselemään josko saisin hetken ihmetellä…noh, istuksin sitten toista tuntia fouga magisterin ja 2-moottorisen, 10-paikkasen beecraftin ohjaamoissa…ja pörisin ja suhisin…=) oli siä pikku-cessnakin…
Mahtava päivä. Koulu loppui kaheltatoista, mukavan lämpimät kevään ensi plussakelit, aurinko paistaa kirkkaasti ja eipä ole loskasta estettä mun reisilihaksille.

Tv. Viisi vuotta pyöräilyä harrastanut
Itellasetä ??? eli posteljooni kantoi uuden Canon powershot sx10 is:n minulle :)
Vihdoinkin tuli Ebaysta ilmoitus, että ovat lähettäneet minulle Airfixin 1/24 spitfiren. Eikä siinäkään kestänyt kuin kymmenen kuukautta ostamisesta, että saivat lähetettyä…

Mielenkiintoista nähdä, onko Airfix parantanut yhtään laatuaan. On tämä uusin spitti mikä heiltä on ilmestynyt.
Ite sain eilen Lundian laatuvitriinin… Pölyä ei pääse sisälle ja pienille malleille on hyvin tilaa…
Kolme viikkoa jossain teillä tietymättömillä seikkaillut, Englannista Barbarossa Booksilta tilaamani WWP:n Mil Mi-24-kirja saapui sittenkin tänään. Ja mikä parasta, pakettikin oli valmiiksi avattu! Säästyi sekin vaiva. Oli kyllä niin hyvin pakattu, että ihan vahingossa ei ole päässyt aukeamaan… Loistavaa palvelua jomman kumman maan postipalvelulta, mutta ensi kerralla voin avata pakettini ihan itse jos moisessa "lisäpalvelussa" kestää kaksi viikkoa ylimääräistä.
Ostamani maalit ovat saapuneet postiin! :)
Viimeksi muokattu 25.3.2009 16:34 +
Mulla on Green Putty -kone kotona!!!

Sellaista nimittäin löytyi vaipasta juuri äsken, olin laskea alleni yllätyksestä.
Ihan samannäköistä tahnaa, en kehdannut kyllä kokeilla sen tekstuuria ;)
Eli resepti on tämä: anna vauvalle sininen vesivärikiekko imeskeltäväksi ja odottele seuraavaa erää ;)
Kuvaa en kehtaa ottaa, tai ainakaan laittaa tänne, sävy on aivan sama kuin juuri tuossa yo tuotteessa, kyllä isin tytöt osaa =)