Pienoismallit.net

Iloisten tapahtumien ketju

Tosiaan, pitikin joskus kysymäni, mitenkä se yhteiselo Tamiyan akryylien kanssa on alkunut sujumaan. Ilmeisen hyvin siis. Itsekään en ole valintaa katunut…
Pekka Muikku kirjoitti:
Pienestä alkuepäröinnistä huolimatta Tamiyan akryylit toimivat ruiskulla todella hienosti. Jotenkin olin onnistunut saamaan keskusteluista sen käsityksen, että mm. ruiskun puhdistaminen olisi vaativampaa kuin emalien jälkeen. Turha pelko. Ohentaminenkin tuntuu olevan helppoa; oikea ohennussuhde tuntuu olevan hyvin joustava käsitys, eikä maali kuivu liian aikaisin. Pieni kumarrus Tamiyan suuntaan ja kahvia keittämään iloisin mielin :)
Vastaavia kokemuksia minulla, nimenomaan matta- ja kuultoväreistä, noi kiiltävät sen sijaan oli ainakin tuossa 90-luvun alussa yhtä tuskaa. Tai sitten en vaan osannut (liian paksuja kerroksia, väärin ohennettu tms.).
Tervo Salminen kirjoitti:
Vastaavia kokemuksia minulla, nimenomaan matta- ja kuultoväreistä, noi kiiltävät sen sijaan oli ainakin tuossa 90-luvun alussa yhtä tuskaa.
Mattaväreistä tosiaan puhuin ja kuultoväriäkin pitäisi kohta suihkutella.
Tänään tuli kuluneeksi 6 vuotta saman työnantajan palveluksessa ja huomenna alkaa seitsemäs vuosi.
Heinäkuun lopussa perheemme lapsimäärä kasvaa kahdesta kolmeen.
Marko Teerioja kirjoitti:
Onnea. Perheenlisäys ei ole ikänä huono asia;)?
Pienoismalleja yöllä ja päivällä?

Onneksi olkoon!
Onnea vaan!
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Onnea ja jaksamista minunkin puolestani!