Etusivu
Keskustelut
Kauppiaskanava
Moduni-tilaukset?
| 1 2 3 4 | Seuraavat |
Pitää maksaa ennen kuin tilausta ruvetaan edes pakkaamaan…
Onko tuo maksuehdoissa oleva "bank collection" sama asia kuin tilisiirto?
Juu se on se
Tarkoittaa suoraa tiliveloitusta. Toimii vain Saksassa. Bank Transfer on tilisiirto.Teemu R kirjoitti:Onko tuo maksuehdoissa oleva "bank collection" sama asia kuin tilisiirto?
Minulla ei ainakaan ole sellaista vaihtoehtoa kuin Bank Transfer, on vain Bank collection. Ja siinä tulee vastaukseksi tosiaankin että käy vain Saksassa, piti ihan kokeilla. En sitten tiedä miksei näy valikossa. Itse olen aina visalla tilaillut.
Hölmösti on toteutettu nuo Modunin valikot. Vaikka ohjeissa annetaan mahdollisuus tilisiirtoon, niin valikoissa sitä ei ole. Luottokorttitietojen käsittelykin on aika alkeellista verrattuna moneen muuhun paikkaan.
Pitääkö siis tilata sähköpostin kautta jos haluaa maksaa tilisiirrolla.
Testasin onnistuuko tilamaan postiennakolla ja tämän sain vastaukseksi:
Dear moduni customers!Your order that was placed on 25.08.2008 has been shipped today.It should be arriving within the next Europe-wide 1 week / World-wide 1-6 weeks.With the following link you now have the chance to follow the delivery status of your order.
Dear moduni customers!Your order that was placed on 25.08.2008 has been shipped today.It should be arriving within the next Europe-wide 1 week / World-wide 1-6 weeks.With the following link you now have the chance to follow the delivery status of your order.
Eli ,mitähän tuo sama on suomeksi?
Eli onnistuu.
| 1 2 3 4 | Seuraavat |
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.
Tämä sivu
- Sisällön päivitysajankohta ei ole tiedossa
- Koodia on viimeksi muokattu 16.11.2008
- Sivu ladattiin 5.12.2008 klo 12:00
- Sivu luotiin 0,01 sekunnissa
Tärkeät sivut
Tallenna tämän sivun linkki
Sivusto on tekijänoikeuslailla suojattu. Käyttäjien tuottamien aineistojen tekijänoikeudet ovat käyttäjillä. Muu sisältö, ulkoasu ja ohjelmakoodit Copyright © Tomi Mynttinen 2005–2008, ellei toisin mainittu. Sisällön kopiointi yksityiseen käyttöön on sallittua. Kaikkeen muuhun käyttöön tulee pyytää lupa oikeuksien haltijalta. Palvelimen tarjoaa Scene Group Oy.