Pienoismallit.net

Combat Models

< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6Seuraavat > | Loppuun >
Pakko se on odotella kun ei muutakaan voi, mutta tämä lienee kyllä viimeinen kerta. Ja korostan ettei se johdu odottelusta vaan olemattomasta kommunikaatiosta
Tilasin Combat Modelsilta etsiosat T-26-panssariin noin vuosi sitten. Eivät ole vielä tulleet. Ostin myöhemmin ko. etsit Kuivalaiselta ja panssarikin on jo ollut valmiina kahdeksisen kuukautta.
Onko kyseisessä kauppassa noin huono asiakas palvelu ? voiko sieltä ostaa malleja postiennakolla?
Kauppiaalla ei aina ole asiakkaan tilaamaa tuotetta varastossa, hän joutuu tilaamaan sen ulkomailta ja siihen menee aikaa.
Ja se on syynä siihen että ei voi vastata tiedusteluihin tai puhelimeen? Esim. Kuivalaisellakaan ei ole aina tarvittavaa tavaraa mutta ikinä en ole jäänyt pimentoon siitä missä mennään? Ja viitaten esim. T-26 etsiosiin, jos niitä ei ole ollut varastossa (kuvittelen niiden olevan esim. Aberin) niin Puolasta ne osat tulee kävelemälläkin alle vuodessa.
onko sitten ilmoitettu? jollekin ei taidettu ilmotaa? sen kuvan ainakin sain kun oon lukenuit muita kommenteja…
Joo no ei siihen ettei saa kunnon tietoa tai muuten kontaktia myyjään ole oikein mitään pätevää tekosyytä. Jos hommaa ei ole aikaa pyörittää, ehkä se pitäisi siirtää jonkun muun pyöritettäväksi tai sitten vaan laittaa pillit pussiin. Ikävä näin sanoa kun kuitenkin kyseessä noin periaatteessa hyvän valikoiman ym. omaava liike, mutta eihän sekään nyt oikein vetele että niin monilla on noita ongelmia nykyään. Omakohtaisesti mitä olen kaksi kertaa tilannut ei ongelmia ole ollut ja muutenkin sähköposteihin tuli vastaukset, mutta toisaalta nämä tapaukset olivat tuossa 2003-2004 vaihteessa, joten sen jälkeisestä tilanteesta ei henkilökohtaista kokemusta ole.
Niin, itsellänikin jäi hyvä maku kyseisestä liikkeestä tuossa 90-luvun lopulla kun viimeksi mallailin ja nyt kun olen viimeisen vuoden taas palannut harrastuksen pariin, on mielipide kyllä jotain aivan muuta.
hmm, kieltämättä kun kahtelee millon tuote sivustoja on päivitetty. olin kahtovinani ainakin yksi on päivitetty. Joskus 2004. jne.. Mutta älytömän isot malli valikoimat..
Joo, vanhimmat listat on vuodelta 2002, joten melkeinpä mahdoton mennä sanomaan mitä siellä oikeasti on varastossa ja mitä ei. Paljon malleja on ilman hintaa myöskin, kun ovat ilmeisesti olleet listaa muokattaessa loppu, niin ei sitten tiedä edes hintaa vaikka niitä nykyään paikalla olisikin…
< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.