Pienoismallit.net

Esittele työtilasi!

< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7 8 9 10Seuraavat > | Loppuun >
Tiloista en laita kuvaa, kun se on akselia keittiön pöytä / keittiön työtaso. Maaleja oon ruiskinut pulloilla pihalla.
Eli tässä 2 kerroksisessa talossa ei vielä riittänyt huoneet omaan mallailutilaan, mutta ehkä seuraavassa… Perhekin kyllä lisääntyy samaa tahtia, mutta viimeistään sitten ku ne muuttaa pois ;)
Juu, me kaikki askarrellaan, siksi pöytätilasta on välillä ihan tappelujakin syntynyt.
Vaimolla on jopa yksi mallikokeilu menossa, mutta enimmäkseen puuhailee kuvia paitoihin ja kaikkea pientä tytsyjen kaa.
Tekemättömiäkin on alkanut kertyä (yllättäen tänäänkin yksi jenkkirauta 1/43 koossa postista kotiin tuli roudattua) mutta niille onneksi vielä löytyy tilaa vaatehuoneessa, niin ei oo ihan silmillä.

Asiasta kuudenteen, ois kiva nähdä kuvia näistä +200 rakentamattoman mallin varastoista, eli miten paljon tilaa ne oikeasti vie ja miten on huolehdittu etteivät mee piloille.
Jokuhan täällä puhui jopa yli 1000 mallin laatikkovarastosta… ;)
Täytyy ottaa uusia kuvia kun remontti valmistuu, mallivaraston pääosa saa uudet kaapistot, samaan jemmaan tulee myös uniformu- ja sotaromuvarasto.
mä teen keittiön pöydällä ja se siivotaan kokoajan :P
Tätänykyä oma huone, joka onkin sitten yhdistetty olo-, makuu-, varasto-, työ-, kirjastohuone. Nukun muista erillään, eli valvon paljon jatkuvien kipujen takia, niin on ihan kätevää, kun saa sitten askarrella omissa oloissaan öisinkin ;)
Meikäläisen puuhanurkka autotallin perävarastossa. Kaipaisi pientä järjestelyä.

Mallien säilytys tahtoo olla pieni ongelma. Autotallissa on umpikaappi, missä olen saanut luvan pitää malleja. Osa lojuu vielä avohyllyillä pölyttymässä. ===> Älä tee liian isoja malleja…
Hauska muuten bongailla muiden käyttäjien rakentamattomien mallien pinoja..:) Jounillakin näyttää olevan hyllyssään meikäläisen himoama Trumpeterin M1-24 Hind -malli 1/35 -mittakaavassa…Mihinkäs sen meinaat varastoida kun saat valmiiksi, ei nimittäin ole mallina ihan pienimmästä päästä?
Tässäpä olis meikäläisen työ"huone"

Ja tässä työpöytäni

Kuvat on otettu kesken siivoamisen niin on vähän sotkusen näköstä.
Ehkä joskus saisin varattua kokonaisen huoneen mallailulle, eikä tarttis tehdä pienestä vaatekomerosta työpistettä. :)
Pahoittelen myös kuvien laatua, mutta eikait nuo pahimmasta päästä ole. 6Mpix digikameralla tuli huonompia kuvia kuin kännykällä…
tässä minun "työhuone"

ja työ pöytä

ja malli hylly

Hiski kirjoitti:
Hauska muuten bongailla muiden käyttäjien rakentamattomien mallien pinoja..:) Jounillakin näyttää olevan hyllyssään meikäläisen himoama Trumpeterin M1-24 Hind -malli 1/35 -mittakaavassa…Mihinkäs sen meinaat varastoida kun saat valmiiksi, ei nimittäin ole mallina ihan pienimmästä päästä?
Vähän ehkä off topicia jo, mutta ajattelin laittaa pikku moottoreilla Hindin propellit pyörimään sitten joskus, ja lätkäistä laitteen dioraamaan lentelemään… Olohuoneen ruokapöytä voisi olla sopiva alusta??? ;-)
< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4 5 6 7 8 9 10Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.