Pienoismallit.net

Alkoholi

< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4Seuraavat > | Loppuun >
Toisessa ketjussa kyseltiin tupakoinnista, joten kysyn tässä alkoholin käytöstä. Itselläni tuli toukokuun 15.pv 15v. täyteen edellisestä kännistä. Millainen suhde teillä on prosenttijuomiin?
Ylihuomenna tulee kaksi päivää kun olen ollut ilman.
Läheinen on suhde kesäisin.Talvisin saattaa mennä parikin viikkoa ettei tule pullon hengen kanssa seurusteltua.
Saunakaljoille jyrkkä ei,kun otetaan,niin otetaan kunnolla.
Joskus 94 oon kai viimeksi ollu kännissä .eli ei oo kovin läheinen suhde siihen. TV Tave
Alkoholi on minulle ongelma ainoastaan silloin, kun se loppuu kesken. Kaksi viikkoa oltu lomalla ja kerinnyt vetää 5 pöhnää. Työviikon aikana en koske, en juo edes pulloa olutta. Mutta viikonloppuna naamiot, kyllä duunarin täytyy kovalevy resetoida.
Työviikolla ei pisaraakaan, aamukalja ei sovi pirtaan.. ;) Vapailla tulee saunaoluet kiskottua, välillä reilumminkin. Nyt on tosin pientä pyristelyä tupakista irti, voipi olla ettei alkoonkaan uskalla heti koskea.
Juha T, luepa Stephen Kingin uusi kirja "Kuulolla". Siinä on hieman Kingimäistä juttua "kovalevyn resetoinnista"..
-Just korkkas Saunalahden-
Kovin vaihtelevasti tulee törpöteltyä. Näin kesällä (ja lomalla) kaikenlaisten ulkotöiden ohessa olutta menee siinä siivellä joitakin astioita (2-12) päivän aikana. Olen aika pitkälti seurajuoppo, eli mikäli tulee vieraita käymään jotka tykkäävät ko. puuhasta niin liityn mielelläni joukkoon tummaan. Saunakalja on ehdoton silloin kun lämmittelen puulämmitteistä pihasaunaa, sähkölämmitteisen ohessa ei niin kiinnosta.
Yleensä viikonloppuisin tulee otettua se pakollinen perjantaimäyris. Huomenna sama kaava mutta muuton yhteydessä, oluesta meinaan saa tosi hyvää motivaatiota liikkumiseen, voisi lähteä vaikka pikajuoksulle.
Itselläni on terve suhde alkoholituotteisiin ja käytän myös lasolia etenkin autoni tuulilasille mutta myös ohentaakseni tamiyan akryylimaaleja.Olen myös monasti tuonnut esille sen asian että kun omaan ultraäänipesurin niin siinäkin oivallinen pesuaine etenkin esim.pestessä kynäruiskun osia ,on juuri lasol pesuaineena.
Juomana alkoholia käytän usein kun töistäni on ns.pitkävapaa,teenhän raskasta vuorotyötä terästehtaalla(vanha klisee:raskas työ vaatii raskaat huvit) mutta alkoholin käyttöni ei ole aina humalahakuista.Olutta menee saunajuomana ja janojuomana toisinaan useitakin pulloja/purkkeja mutta sekään ei ole perseetolalle juomista.Noin yleisesti käyn "viihteellä"kuppiloissa,ravintoloissa näin vanhuuttani enään hyvin harvoin 3 vuodessa.
< Alkuun | < Edelliset1 2 3 4Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.