Etusivu
Keskustelut
Pienoismallit.net
Pm.net on uudistunut!
Pasi Kiiski kirjoitti:
Vielä kysymys Tomille: Tuossa kun siivoilin gallerioitani niin huomasin että kansiossa kuvien yhteiskoko meni yli tuon 250kt mutta kaikki silti näkyivät vielä.Onko olemassa jokin deadline mihkä mennessä kuvat pitää kutistaa sopiviksi että mahtuvat ton 250kt:n rajoihin?
Vanhoissa malleissa saa olla kuvia sen verran kuin niissä onkin.
Tietysti toivoisin käyttäjiltä oma-aloitteisuutta sen suhteen, että "turhia" kuvia poistetaan. Tällöin minullakin on mahdollisesti enemmän pelivaraa noiden rajoituksien suhteen.
Pasi Kiiski kirjoitti:
Niin ja oliko blogeissakin samat kt-rajat.Varsinkin jos ajattelisi tehdä laajamittaisesta puulaivamallin scratch-rakentamisesta blogia niin työvaiheita on niin paljon ja sitä kautta kuvia/tekstiä että kuvat pienenisi aika länteiksi.
Blogeissa raja on per merkintä, ei per blogi.
Tällä hetkellä blogissa ei ole rajoitettu sitä, monta merkintää yhdessä blogissa voi olla. Uskon, että ne joilla blogggausoikeus on, ovat fiksuja ja noudattavat sääntöjä eivätkä tee jokaisesta pienestäkin edistysaskeleesta omaa merkintää. Tällöin rajoituksille ei tulekaan tarvetta. :)
Hyvältä näyttää uusi PM.net. Iso käsi Tomille!
Uusi versio kuoriuti viimeinkin! :D Kaikki näyttää toimivan, ja porukka on tyytyväistä.. tapu tapu!
Mutta muuta asiaa, pitäisiköhän webmasterin puuttua mahd. erityistapauksissa kuvapankkien sisälmyksiin? Niitä kun käy kurkkimassa, niin esim. yhellä pikkukersantilla löytyy nippu suttuisia mallikuvia, jotka galleriasta olisi häädetty ennen kuin olisi kuvatekstiä kerennyt laittaa. Huomautus vaikka YV.llä, koska tuntuu hassulta, että galleriassa on rankat säännöstelytoimenpiteet joita kuuliaisesti noudatetaan, ja sitten muu porukka jemmaa turhia ja huonoja kuvia piilossa kuvapankissa. Missä ne saman verran kuvatilaa vievätkin… Onhan se tietysti hankalaa selata joka ikistä pankkia läpi huonoja kuvia metsästettäessä…
Kuvapankeistakin olen poistellut noita suttukuvia, kun sellaisiin olen törmännyt.
Sivusto toimii … paitsi, paitsi… edelleenkin mun itse pitää tyhjentää astianpesukone ja lakanat ei viikaudu kaappiin itsestään. Ne uudistukset kun sais sivustoon, niin jopas olis hyvä ;-)
Aikuisten oikiasti: Hyvin on uudistettu
Hyvältä näyttää ja äkkiseltään tuntuisi toimivankin erinomaisesti. Lisäksi omat kirjautumiset ja asetuksetkin säilyivät ennallaan. Sehr Gut! Kaikkia hienouksia ei ole vielä tullut testattua.
Hyvältä näyttää! Iso kiitos Tomille jo niin mainioista sivuista :) jännäsin yön,että millonhan se tulee. Valvominen ei ollut ongelma, koska olin satamavahdissa :)
Hyvin toimii Firefox 3.0.1 selaimella. Ei grafiikka tai muita virheitä käytön aikana ja omat asetuksetkin säilyivät. Hienoa työtä.
Upea uusi sivusto! Kiitokset Tomille!
Hjyvin toimii, koodikin on nättiä :)
Siitä Tomille kiitos että sivukoko on pidetty pienenä. Usein törmää sivuihin joiden
lataus kestää ja kestää koska siellä on megakaupalla flashiä, java-apletteja ja
jäähallin kokoisia kuvia ynnä muuta roinaa.
Sivut latautuvat nopeasti ja oikean näköisesti jopa tällä wanhalla nettikoneellakin
( 800mhz, win2000, opera 9.24, noin 512kt 3G-yhteys )
Merkitse kaikki luetuksi -nappula oli ensin hukassa, mutta löytyihän se.
Mielestäni tuo "sivustolla tapahtunutta" on turha, muttei se nyt kauheasti häiritse
kun on tuolla alalaidassa.
Oikein hyvä, kiitos ja kumarrus
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.