Pienoismallit.net

Limusiini?

< Alkuun | < Edelliset1 2Seuraavat > | Loppuun >
oisiko mitään järkeä rakentaa limusiini? jos onnistuisi
Tee limusiini jos sellaisen haluat.
mikä auto olisi hyvä limusiiniksi?

Viimeksi muokattu 5.7.2008 18:13

Limusiinin voi rakentaa tietysti mistä autosta hyvänsä, mutta jos itse rakentaisin limusiinin (olipa merkki tai malli mikä hyvänsä), ostaisin vähintään kaksi kappaletta kyseistä mallia. Tällöin kylki- ja kattopalat saa sahattua suoraan toisesta. Mulla ei mielenkiinto riitä lähteä tyhjästä nyhjäämään kylkien pokkauksia ja ikkunalistoja yms. muotoja.

Jaa että olisko mitään järkeä? No riippuu keltä kysyy. Mallarilta jos kysyt, niin vastaus on mitä luultavimmin kyllä, mutta jos kalamieheltä menee kysymään, niin kehottaa luultavasti lähtemään mato-ongelle. Jos ihan järjellä alkaa asioita ajattelemaan, niin onko missään mitään järkeä? Menee liian syvälliseksi jos tässä kovin tarkkaan alkaa pohtimaan moisia juttuja.

Rakenna pois.
Veikkaisin että AKK esitti epäsuoran kysymyksen(vai mikä se oli) eikä ihmetellyt limusiini sanaa.
Johannes F kirjoitti:
Veikkaisin että AKK esitti epäsuoran kysymyksen(vai mikä se oli) eikä ihmetellyt limusiini sanaa.
Voipipa ollakin, mutta enpä itse ennen tätä päivää tiennyt, mikä limousine on, luulin, että kaikki riittävän isot edustusautot ovat niitä. Mutta kun pitää olla jatkettu;) eli hyviä viikonlopun jatkoja!
< Alkuun | < Edelliset1 2Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.