Pienoismallit.net

Ketutusketju

< Alkuun | < Edelliset101 102 103 104 105 106 107 108 109 110Seuraavat > | Loppuun >
Ekku Tarvainen kirjoitti:
painoin radion suomipopin taajuudelle,se oli virhe sillä kanavalla meuhkasi Raimo "rampe" Leinon ihailema ex mäkiloikkaaja Matti Nykänen.Lennä Nykäsen Matti oli teoksen nimi
Raimo Leino kirjoitti:
WTF? Ai esittääx Matti itsekin tuon biisin? Minä olen kuullut tuosta ainoastaan laulu-ja soitinyhtye Sleepy Sleepersien esittämän verzioonin.
Jospa se oli Stratovariuksesta tuttu Timo Kotipelto… Tosin eikai kukaan voi sekoittaa Kotipellon laulutaitoa Matin "laulutaitoon" vai voiko?
Pasi Kiiski kirjoitti:
Tunti sitten suunnilleen ajelin Skodallani kotia kohti ja painoin radion suomipopin taajuudelle.
Näin kun tekee niin ottaa aina suuren riskin.
Tässä maassa jo pelkkä radion avaaminen on suuri riski noiden "taidenautintojen" suhteen. Täällä itärajalla riski vielä moninkertaistuu kun suuren ja mahtavan naapurinkin radioaallot tunkevat rajojen yli, ja vielä ilman tullitarkastusta…
Hieman offtopic,mutta kun kerran Matista puhutaan…Legendaarisen Pahkasika lehden arvostelun mukaan Matin Yllätysten yö lätty saa kuuromykkänä kuolleenkin pitelemään korviaan…
J Pokki kirjoitti:
painoin radion suomipopin taajuudelle,se oli virhe sillä kanavalla meuhkasi Raimo "rampe" Leinon ihailema ex mäkiloikkaaja Matti Nykänen.Lennä Nykäsen Matti oli teoksen nimi
Raimo Leino kirjoitti:
WTF? Ai esittääx Matti itsekin tuon biisin? Minä olen kuullut tuosta ainoastaan laulu-ja soitinyhtye Sleepy Sleepersien esittämän verzioonin.
Jospa se oli Stratovariuksesta tuttu Timo Kotipelto… Tosin eikai kukaan voi sekoittaa Kotipellon laulutaitoa Matin "laulutaitoon" vai voiko?
Kyllä se oli ihan itsensä Matti joka mylvi,Kotipelto rulez!
Raimo Leino kirjoitti:

Niin ja kuinkas pitkä se sun Skoda oikein on, kun matkalla ovelta perähutlarille ehdit noin pahasti kompuroida?
Ihan normaalimittainen Fabia farmari on mutta silti ehdin kaatua "matkalla"!
Lauantai-ilta… koneella kotona viinilasin kanssa… ja samalla sivustolla 100:n muun yhtä onnettoman kanssa. Mihin on kadonnut iloinen viikonloppuelämä??? :( … ;)
Jouni Koski kirjoitti:
Lauantai-ilta… koneella kotona viinilasin kanssa… ja samalla sivustolla 100:n muun yhtä onnettoman kanssa. Mihin on kadonnut iloinen viikonloppuelämä??? :( … ;)
Mut ajattele kuinka halvaks tämmönen tulee = jää enemmän rahaa ostaa muovisilppua värikkäissä laatikoissa. :D
Jones kirjoitti:
Mut ajattele kuinka halvaks tämmönen tulee = jää enemmän rahaa ostaa muovisilppua värikkäissä laatikoissa. :D
Hmmm… siksikö sitä silppua on alkanut kerääntymään tuonne hyllyille?
Kalle Julin kirjoitti:
Heheh
Heh sinnekin… eli liian nuoret ja liian vanhat notkuu täällä… ;) Elämää se tämäkin.
< Alkuun | < Edelliset101 102 103 104 105 106 107 108 109 110Seuraavat > | Loppuun >

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun

Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy heti.